H.Haasen

Eind 2022 schade linkerzijde auto hier laten maken.
Eind 2022 schade linkerzijde auto hier laten maken.
Binnen 1 dag klaar, Deur rubber l.v. met 3 hele pinnetjes vast rest ontbrak of was stuk, deur paneel hetzelfde, (antwoord - pinnetjes vervangen we nooit?) deur/rubber buitenzijde sloot niet aan 8mm openstaande kier flink windruis met rijden, deur l.a. glas raam mee gespoten. Ben 3 keer terug geweest, kreeg toen te horen "het houd een keer op)?? ben niet meer terug geweest, windgeruis en verf op het raam maar voor lief genomen. Nu weer identieke parkeerschade, ben ergens anders naar toe gegaan, het kan dus wel: alles netjes en goed gerepareerd, hoef niet terug, geen gesteggel en wel antwoorden op mijn vragen i.p.v. zwijgen, ook werd ik erop gewezen dat bij het zogenaamde wegspuiten op het dak vorige keer een aantal druppels en korrels zijn nagebleven, en idd dat kon er ook nog wel bij, dit alles heeft mij doen besluiten nu alsnog een feedback te schrijven. ASN Schonewille, belachelijk hoe jullie onze auto hebben durven afleveren, SLECHT !!

Heel prettige ervaring. Schade is perfect afgehandeld en mijn auto stond er keurig volgens afspraak weer helemaal netjes en strak bij. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de afhandeling... Heel prettige ervaring. Schade is perfect afgehandeld en mijn auto stond er keurig volgens afspraak weer helemaal netjes en strak bij. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de afhandeling met mijn verzekering is helemaal verzorgd. Helemaal top!

Alles van A tot Z is goed gegaan. Er is zelfs meer gedaan ( deukjes weggewerkt) dan de wat de werkelijke schade was.

Zeer correcte klantbehandeling en hoge kwaliteit vsn herstelwerk. zeer aan te bevelen.

Prima contact gehad met het bedrijf. Snelle service en ze zijn kundig. Auto is gerepareerd en alles is soepel verlopen!

Je wordt klantvriendelijk en en efficiënt geholpen.

De schade is uiteindelijk heel goed verwijderd, daarover ben ik zeker tevreden. Echter heeft dit wel lang moeten duren. Ik heb de auto in februari geleverd gekregen en direct een melding gemaakt van... De schade is uiteindelijk heel goed verwijderd, daarover ben ik zeker tevreden. Echter heeft dit wel lang moeten duren. Ik heb de auto in februari geleverd gekregen en direct een melding gemaakt van de schade waarmee de auto afgeleverd werd, nu 31 mei is de schade uiteindelijk behandeld. Dus accuratesse en communicatie kunnen wel beter wat mij betreft.

Vlot en vriendelijk met duidelijke uitleg en hulp

S.Pohi

Pas een aanrijding gehad, koplamp en bumper flink beschadigd, en daarbij ook de motorkap. Bij ASN Spijkenisse gebracht en is het niet van nieuw te onderscheiden. Op en top is het afgeleverd, daarbij... Pas een aanrijding gehad, koplamp en bumper flink beschadigd, en daarbij ook de motorkap. Bij ASN Spijkenisse gebracht en is het niet van nieuw te onderscheiden. Op en top is het afgeleverd, daarbij binnen buiten schoongemaakt en ook nog bandenspanning hebben ze gecheckt. Nogmaals bedankt, een dikke 10!!!

De mensen waren heel vriendelijk hebben mijn auto uitstekend gerepareerd en zag er weer als van ouds uit zodat ok besloten voorlopig geen nieuwe auto te kopen en dat zegt genoeg denk ik