Tevreden. Prettige communicatie, goede afhandeling van de schade en in een niet te lang tijdsbestek.
Zou wel prettig zijn als verteld is wat allemaal gerepareerd is.

Goede afspraken. fijne service. Prima leenauto. Goed meegedacht

Een prettig ontvangst bij de balie en een goede, zorgzame afwerking van de schade van begin tot eind.

Super geholpen! Aan de balie werd netjes en vriendelijk gecommuniceerd en meegedacht aan mogelijkheden.
Mijn auto was naderhand weer als nieuw , niks meer te zien van de schade, en ook nog eens van binnen helemaal netjes gemaakt!

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De uitleg was duidelijk. Mijn auto was weer mooi hersteld en blonk mij tegemoet. Prettig bedrijf met aardige werknemers, aanrader!

Ben zeer tevreden over de vlotte werkzaamheden.
De auto stond weer eerder klaar dan was afgesproken.
Wegbrengservice was goed geregeld.
Auto is netjes opgeleverd , inclusief...
Ben zeer tevreden over de vlotte werkzaamheden.
De auto stond weer eerder klaar dan was afgesproken.
Wegbrengservice was goed geregeld.
Auto is netjes opgeleverd , inclusief wasbeurt.

Na een melding van hagelschade benaderd door ASN Autoschade Pouw Apeldoorn en hier is de schade vakkundig verholpen.

Is dat ze hun afspraken nakomen en ze zijn behulpzaam en vriendelijk.

Altijd prima geholpen. Alles direct met de verzekering geregeld dus geen gedoe achteraf.
Kort om gewoon tevreden.

Keurig geholpen! Doordat er een behoorlijke wachttijd op de reparatie zat, hebben ze via andere collega's toch nog voor mijn vakantie de auto op tijd kunnen maken. Heel netjes gemaakt allemaal.... Keurig geholpen! Doordat er een behoorlijke wachttijd op de reparatie zat, hebben ze via andere collega's toch nog voor mijn vakantie de auto op tijd kunnen maken. Heel netjes gemaakt allemaal. Nogmaals dank. Groet, Eugenie