Klantvriendelijk en flexibel denken ze met je mee. Schade wordt prima hersteld en bovendien leveren ze prima service.

Prima service, duidelijke communicatie. en uiteraard een goed herstel van de auto.

Na het ophalen van de auto bleek de bumper een afwijkende kleur te hebben. Ook waren 2 kleine beschadigingen op de spatschermen die bij de schade hoorden, met een lakstift gerepareerd in plaats van... Na het ophalen van de auto bleek de bumper een afwijkende kleur te hebben. Ook waren 2 kleine beschadigingen op de spatschermen die bij de schade hoorden, met een lakstift gerepareerd in plaats van gespoten. Het canvas cabriodak en een deel van het interieur zat vol met witte spikkels.
De auto moest weer terug om over gespoten en gereinigd te worden.

Schade aan de auto keurig hersteld. Auto keurig gewassen gestofzuigd terug ontvangen. Afspraken nakomen en oplossend vermogen kan beter. Leen- auto was niet afgedankt, had gladde banden, moest... Schade aan de auto keurig hersteld. Auto keurig gewassen gestofzuigd terug ontvangen. Afspraken nakomen en oplossend vermogen kan beter. Leen- auto was niet afgedankt, had gladde banden, moest onderhoudt hebben en was niet schoongemaakt.

Door een anonieme automobilist had ik parkeerschade , dus ben ik een offerte gaan vragen. Ik werd snel en keurig van advies gediend en kreeg een prijsopgave. Meteen een afspraak gemaakt voor de week... Door een anonieme automobilist had ik parkeerschade , dus ben ik een offerte gaan vragen. Ik werd snel en keurig van advies gediend en kreeg een prijsopgave. Meteen een afspraak gemaakt voor de week erna. Mijn auto werd vóór de deur gehaald en later die dag weer teruggebracht. Van de schade is niets meer te zien en als service was de auto van binnen en van buiten zo schoon gemaakt dat deze er weer als nieuw uit ziet. Een 10 met een griffel geef ik dus als rapportcijfer.

Perfekt, niets op aan te merken

Prima service, een prachtig resultaat. Mijn auto hadden ze ook nog gewassen en schoon gemaakt!

Serieuze afhandeling, klantgericht en meedenkend. Prima.

Direct en kundig geholpen door zowel de administratie/telefoniste/receptioniste als de degene die de schade heeft opgenomen