Prima service en een vlotte en nette afhandeling.

Het werk is naar behoren uitgevoerd. Planning was wel minder goed: woensdagochtend gebracht en het zou vrijdag, uiterlijk zaterdagochtend klaar zijn. Dat was pas maandag. Niet het einde van de... Het werk is naar behoren uitgevoerd. Planning was wel minder goed: woensdagochtend gebracht en het zou vrijdag, uiterlijk zaterdagochtend klaar zijn. Dat was pas maandag. Niet het einde van de wereld, maar we konden de auto door ons werk en de openingstijden pas woensdag ophalen.
Ander punt: we zouden een leenauto krijgen en onze auto zou gehaald en gebracht worden. Maar het was het een of het ander wat ons is aangeboden.

Heel erg klantvriendelijk!

Prima adviezen, deskundig en prettig contact.

Vriendelijk personeel
Goede communicatie
Minpuntje: Ophalen auto twee uur later dan afgesproken
Auto terugbrengen prima geregeld in goed overleg

Ze geven bij de eerste indruk van de schade al aan hoe lang het ongeveer duurt, en wat er gaat gebeuren. Verder worden we tijdig herinnert aan onze afspraak en staat de leenauto keurig klaar. Ze geven bij de eerste indruk van de schade al aan hoe lang het ongeveer duurt, en wat er gaat gebeuren. Verder worden we tijdig herinnert aan onze afspraak en staat de leenauto keurig klaar.
Als we de auto komen ophalen dan is deze ook nog eens gewassen en gestofzuigd! Top service

Auto is perfect gerepareerd. Ook de teruglevering na herstel wordt zeer gewaardeerd. Ervaring is dus goed. De wat lange duur van herstel lag niet aan Schonewille maar aan de levering van onderdelen.

Vakwerk geleverd en de auto heerlijk schoon opgeleverd

Eerst dacht ik, o nee moet ik weer naar zo'n mannen bedrijf met veel grappen en grollen maar niets was minder waar. Ik werd serieus, professioneel en klantvriendelijk geholpen. De schade is... Eerst dacht ik, o nee moet ik weer naar zo'n mannen bedrijf met veel grappen en grollen maar niets was minder waar. Ik werd serieus, professioneel en klantvriendelijk geholpen. De schade is uitstekend hersteld. Kunstenaars zijn de mannen van Been. Kortom helemaal top!