Goede service en ook uitstekend geholpen bij de behandeling van de schade

Goede service, vriendelijke mensen en auto is mooi gerepareerd. Alleen jammer dat er geen vervangend vervoer beschikbaar was, terwijl dit onderdeel is van mijn leasecontract (en ik dus voor betaal).

Perfect!! Bril laten spuiten in parelmoer blauw.

Wat een fantastisch resultaat weer. Bedankt voor alle goede zorgen, meedenken en prettige behandeling.

Dank jullie...
Perfect!! Bril laten spuiten in parelmoer blauw.

Dank jullie wel voor alles!!

We worden bij ASN altijd netjes te woord gestaan. We krijgen goede informatie, maar er wordt ook met ons meegedacht en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Kortom, een fijn bedrijf, waar we onze... We worden bij ASN altijd netjes te woord gestaan. We krijgen goede informatie, maar er wordt ook met ons meegedacht en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Kortom, een fijn bedrijf, waar we onze auto met een gerust hart naar toe brengen ALS het nodig is, maar liever niet natuurlijk! ;-)

Goede informatie en service
vriendelijk personeel
kundige reparatie

Zeer klantvriendelijk.Snelle en adequate afhandeling.

Toegankelijk en vriendelijk personeel.
Auto was binnen de gestelde planning gereed.

ASN Autoschade Van der Linden heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het schadeherstel heeft mijn auto weer als nieuw gemaakt en het speciale spuit werk dat is gedaan aan de grille is simpelweg... ASN Autoschade Van der Linden heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het schadeherstel heeft mijn auto weer als nieuw gemaakt en het speciale spuit werk dat is gedaan aan de grille is simpelweg perfect. Snel, vakkundig en betrouwbaar.

Goede service, mooi resultaat, eerlijke prijs

De ervaring is prima. Ik ben goed geholpen en de reparatie is uitstekend uitgevoerd. Mijn voorkeur ging uit naar een automaat als leenauto. Dit was echter niet mogelijk en is er duidelijk uitgelegd... De ervaring is prima. Ik ben goed geholpen en de reparatie is uitstekend uitgevoerd. Mijn voorkeur ging uit naar een automaat als leenauto. Dit was echter niet mogelijk en is er duidelijk uitgelegd waarom.