Bij ophalen van de auto bleek dat er nog een doffe plek in de lak te zitten. Hierdoor is er opnieuw een afsrpaak gemaakt om dit te herstellen. Uiteindelijk is reparatie goed uitgevoerd.

Zeer vakkundig en erg goede service

Zeer klantvriendelijk. Komen gemaakte afspraken goed na. Auto prima op tijd opgehaald en weer afgeleverd. Duidelijke info over leenauto. Auto mooi hersteld van schade en blinkend schoon... Zeer klantvriendelijk. Komen gemaakte afspraken goed na. Auto prima op tijd opgehaald en weer afgeleverd. Duidelijke info over leenauto. Auto mooi hersteld van schade en blinkend schoon teruggebracht. Super!

Het was makkelijk contact op te nemen. Na afspraak gemaakt te hebben keurig verzorgd en ben ik goed op te hoogte gehouden. Mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn, dan zal ik zeker... Het was makkelijk contact op te nemen. Na afspraak gemaakt te hebben keurig verzorgd en ben ik goed op te hoogte gehouden. Mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn, dan zal ik zeker terugkomen!

Goede uitleg, aardige mensen, schade (dakraam) goed vervangen en auto zelfs netjes weer gewassen (gelijk test op waterdichtheid..).

Prettig bedrijf, denken mee in de logistiek en zijn erg flexibel. De schade is netjes hersteld. Daarnaast was het interieur ook nog gereinigd.
Erg blij met de service

Ik ben erg goed geholpen. Hele vriendelijke eigenaar en personeel. Hebben goed met mij meegedacht. M’n vriendin heeft een ongelukje gehad en ik kon de auto direct brengen. Ik ging op vakantie... Ik ben erg goed geholpen. Hele vriendelijke eigenaar en personeel. Hebben goed met mij meegedacht. M’n vriendin heeft een ongelukje gehad en ik kon de auto direct brengen. Ik ging op vakantie en toen ik terug kwam, was de auto klaar. Top service.

Afgelopen maaandag mijn bedrijfsauto aangeboden voor reparatie.
Afgelopen maaandag mijn bedrijfsauto aangeboden voor reparatie.
Door communicatie vanuit mijn bedrijf was het niet bekend dat ik een automaat nodig had als vervangend vervoer. Dinsdagochtend stond er voor mij al een automaat klaar!
In de loop van woensdag was de bedrijfsauto alweer gerepareerd! Echt top!
Donderdag opgehaald, en zelfs de auto was wat opgefrist! Echt hele nette service, en vriendelijke Friese heren! Hoop niet dat ik vaak schade heb, maar in geval van, weet ik waar ik moet zijn! Bedankt heren!

Netjes / duidelijk / zo snel als mogelijk

Super snel, erg vriendelijk en kwalitatief goed hersteld.