Heel vriendelijk personeel, een snelle en fijne service. Een aanrader!!

Esther

Prettig en vriendelijk geholpen. Auto gekocht en afspraken prima nagekomen. Fijn op tijd klaar om op te halen,goede service en heerlijke bonbons!

Het personeel was zeer vriendelijk. Het spuitwerk was uitmuntend en ik zou ze zeker aanbevelen. Heel fijn dat ik vervangend vervoer kreeg. Ga vooral zo door.

Top service komt afspraken na

Zeer vriendelijke en snelle behandeling.

Mijn ervaring is prima.
Zeer vriendelijk personeel.
Duidelijke uitleg omtrent de gang van zaken en afspraken worden goed nagekomen.
Mijn auto is weer goed hersteld!

Mijn ervaring met ASN is bijzonder goed te noemen.Toen ik vroeg of ik op de reparatie kon wachten was het antwoord ja dat kan.Na een kleine 3 kwartier was de deuk uit de deur en de achter spoiler... Mijn ervaring met ASN is bijzonder goed te noemen.Toen ik vroeg of ik op de reparatie kon wachten was het antwoord ja dat kan.Na een kleine 3 kwartier was de deuk uit de deur en de achter spoiler keurig gepolijst van mijn Renault Captur zoals afgesproken.
Tijdens het wachten kreeg ik 2 maal koffie aangeboden door het vriendelijke personeel.
Na afloop ging een van de leidinggevende mee naar de auto om te kijken of ik tevreden was over de reparatie. Ik was dik tevreden. Prima bedrijf.

De afhandeling van de schade verloopt uitermate prettig, ze zijn erg klantgericht en de schade wordt zeer netjes hersteld

Vriendelijke bediening, goede service. Er wordt met je meegedacht. Verder is de schade goed hersteld en kreeg ik mijn auto helemaal schoon terug. Wat wil je dan nog meer.

Erg fijn bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke uitleg en eventueel afspraken. Erg tevreden over het eindresultaat.