Mijn ervaring met asn is uitstekend. vriendelijk, meedenken, geen maren of problemen.
uitstekend herstelwerk en men komt de afspraken na.

Vriendelijk geholpen. Naast een grote(te) schade aan de achterzijde had ik daarnaast ook nog een putje in de deur, vermoedelijk vanwege uitzwaaien van een andere portier. Dit zou separaat 100 euro... Vriendelijk geholpen. Naast een grote(te) schade aan de achterzijde had ik daarnaast ook nog een putje in de deur, vermoedelijk vanwege uitzwaaien van een andere portier. Dit zou separaat 100 euro kosten, maar is uiteindelijk onder service uitgevoerd. Heel netjes. Daarnaast is ter plekke nog een andere lichte lakschade aangestipt. Auto is voor aflevering ook nog volledig gewassen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima geholpen. Correcte afhandeling.

Ik ben zeer tevreden. Vriendelijke en ter zake kundige aanpak, goede communicatie. Prima leenauto meegekregen, het resultaat van het herstel is fantastisch.

Goede voorlichting wat er gedaan moet worden

Alles geregeld zoals het hoort en binnen de afgesproken termijn.

Zeer professioneel, zowel telefonisch/balie en een duidelijke uitleg gang van zaken, vriendelijk en oplossend over wat wel en niet kan.
Service gericht bedrijf.

Vriendelijk personeel
Afspraak maken voor intake ging erg snel. Heel goed!

Schade repareren duurde wat langer maar dit werd netjes vermeld bij intake.

Schade is...
Vriendelijk personeel
Afspraak maken voor intake ging erg snel. Heel goed!

Schade repareren duurde wat langer maar dit werd netjes vermeld bij intake.

Schade is keurig gerepareerd en de auto is schoon afgeleverd.

Aangezien ik graag wilde weten wat er uiteindelijk is vervangen/gerepareerd is wilde ik graag schaderapport ontvangen deze zou me toegestuurd worden. Dit is echter niet gebeurd.

Hierdoor geen 10 punten.

Klantgericht en flexibel bedrijf, daarnaast (daar kom je voor) hoogstaand vakmanschap