Goed geholpen en duidelijk

Prima bedrijf, vooral meedenkend en service-gericht

Een zeer vriendelijke telefoniste en ze werkt met fijne collega's .

Hele positieve ervaring de gemaakte afspraken worden nagekomen en de gestelde vragen worden goed beantwoord mijn idee is dat ze proberen het de klant zo gemakkelijk
mogelijk te maken

Uitstekende beoordeling van de schade en goede inschatting van de te verwachten kosten. Na reparatie bleken deze zelfs lager dan verwacht. Schadeherstel keurig uitgevoerd. Prima service!

Goede service en snel geholpen en het vervangend vervoer was netjes geregeld. Geen gedoe met administratie en de auto is weer als nieuw.

We zijn snel geholpen met het herstellen van onze autoschade. De leenauto is van prima kwaliteit en service is uitstekend. Mocht het geval weer voorkomen, komen we zeker terug.
Tip: de tank...
Tip: de tank was door de vorige gebruiker niet vol getankt. Dat is wel jammer, dus voor de volgende klant misschien de tank nog laten checken.

Het contact met ASN verliep vlot, er werd meegedacht en mijn auto is volledig hersteld.

De kwaliteit van de herstelactie lijkt goed. Wel nog overtollig poets middel van de kunststof bumper moeten verwijderen. De haal en breng service viel tegen: lang wachten, chauffeur was naar... De kwaliteit van de herstelactie lijkt goed. Wel nog overtollig poets middel van de kunststof bumper moeten verwijderen. De haal en breng service viel tegen: lang wachten, chauffeur was naar verkeerde locatie gereden (30km verder).

ASN vind ik super. Een uitstekende klantgerichtheid en service. Het is erg prettig om door ASN geholpen te worden. De sfeer in het bedrijf in Nootdorp is prima en iedereen heeft oog voor je. Ondanks... ASN vind ik super. Een uitstekende klantgerichtheid en service. Het is erg prettig om door ASN geholpen te worden. De sfeer in het bedrijf in Nootdorp is prima en iedereen heeft oog voor je. Ondanks dat ik schade probeer te voorkomen, kom ik graag terug als ik toch weer schade oploop.