Goed bereikbaar, vriendelijk en vakkundig.

ASN Amstelveen is telefonisch goed bereikbaar, komt afspraken na en mijn auto was zelfs een dag eerder klaar dan gepland!

Reactie ASN Autoschade Roosendaal:

Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring.

Prettig. Meedenkend. Behulpzaam.

Duidelijke afspraken, aardige medewerkers en mooi resultaat !

Deskundig, goede uitleg, duidelijke afspraken, goede communicatie, komen afspraken na.

Iedere keer fijne en vriendelijk geholpen. Mooie en fijne leenauto meegekregen.
Iedere keer fijne en vriendelijk geholpen. Mooie en fijne leenauto meegekregen.
Zelfs bijna direct na thuiskomst gebeld worden dat ze een ander probleem aan de auto gevonden hadden wat niet bekend was! Top service!!

Vriendelijk benadering schade is deskundig verholpen mijn auto werd zelfs keurig gewassen afgeleverd. Een tevreden klant.

Vriendelijk contact gehad met de medewerker voor een afspraak en erg snel geholpen. Herstelwerk van de deuken en krassen verliep snel en werd vakkundig hersteld. Prijzen waren zeer redelijk. Naar... Vriendelijk contact gehad met de medewerker voor een afspraak en erg snel geholpen. Herstelwerk van de deuken en krassen verliep snel en werd vakkundig hersteld. Prijzen waren zeer redelijk. Naar volle tevredenheid kan ik ASN Autoschade Amsterdam aanraden!

De schade is keurig hersteld binnen de afgesproken tijd. Keurige vervanger auto meegekregen.

Goede communicatie en vlotte, adequate en nette afhandeling.