Komen afspraken na en mijn voertuig is uitstekend gerepareerd

Ben zeer tevreden over de dienstverlening van ASR. Ik had een deukje opgelopen als gevolg van een openslaande portier. Na contact met ASR kon ik daar snel terecht en werd de schade, waarvan eerst... Ben zeer tevreden over de dienstverlening van ASR. Ik had een deukje opgelopen als gevolg van een openslaande portier. Na contact met ASR kon ik daar snel terecht en werd de schade, waarvan eerst gezegd werd dat het waarschijnlijk niet helemaal hersteld kon worden, perfect hersteld, inclusief de kleine lakschade. Dit ook nog voor een redelijke prijs. Prima service.

Contact was zeer vriendelijke, auto binnen een week gerepareerd. Nette leen auto meegekregen.
Afhandeling zeer correct.

Uitstekende ontvangst, beoordeling en afhandeling/behandeling schade, extra plekken ook bijgewerkt. Prima vervangende auto. Alles volgens de afspraken

Schade heel netjes afgehandeld, vervangend vervoer prima geregeld. Ik wilde graag een automaat, meteen geregeld..

Vriendelijke en deskundige mensen, vlot geholpen en perfecte service!
Auto zag er weer uit als nieuw, zowel van binnen als buiten ook helemaal gewassen.

Ondanks de drukte heel vriendelijk personeel en de kwaliteit van de reparatie. Perfect.
Snel uitgevoerd en voor een klein bedrag.

Prima geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk, denken mee met de klant in oplossingen en hebben gedurende het hele proces ( dat buiten hun schuld veel langer duurde dan gepland) contact gehouden.... Prima geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk, denken mee met de klant in oplossingen en hebben gedurende het hele proces ( dat buiten hun schuld veel langer duurde dan gepland) contact gehouden. Duidelijke uitleg over wat er is gedaan en waarom. Prima leenauto gekregen die al geregeld was voordat ik er om vroeg.

Zeer goed geholpen, er was via email en telefoon een prettig contact. Omdat we de auto dagelijks gebruiken was het moeilijk om een geschikte dag en tijdstip te vinden. Er werd door Boll meegedacht... Zeer goed geholpen, er was via email en telefoon een prettig contact. Omdat we de auto dagelijks gebruiken was het moeilijk om een geschikte dag en tijdstip te vinden. Er werd door Boll meegedacht met mij en een prima service geleverd: tijdens onze vakantie is de auto gerepareerd. Ik had er letterlijk geen omkijken naar. En het resultaat is ook perfect!