Prima, doet wat het moet doen.

Alfa Stelvio Quadrifoglio laten brengen wegens teruggevonden na diefstal met schade. Alles keurig gerepareerd, leenauto in de tussentijd, goed advies gekregen van meneer Sjaak.
Na inspectie...
Na inspectie nog klein detail en ook dat netjes opgelost. We komen zeker terug als we weer schade hebben.

Lakschade aan mijn auto kon op kort termijn gerepareerd worden. Alleen als ik geen leenauto nodig zou hebben. In dit geval was een (oude) leenfiets prima. Schade in 1 dag gereed en auto weer keurig... Lakschade aan mijn auto kon op kort termijn gerepareerd worden. Alleen als ik geen leenauto nodig zou hebben. In dit geval was een (oude) leenfiets prima. Schade in 1 dag gereed en auto weer keurig afgeleverd. Contact prima en duidelijk.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De wachttijd voor reparatie was erg lang. Eenmaal aan de beurt goed geholpen. Kreeg een prima leenauto en mijn eigen auto kreeg ik (bijna) als nieuw. Helemaal... Vriendelijk en behulpzaam personeel. De wachttijd voor reparatie was erg lang. Eenmaal aan de beurt goed geholpen. Kreeg een prima leenauto en mijn eigen auto kreeg ik (bijna) als nieuw. Helemaal schoon en gepoetst. Dikke aanrader.

Voor de eerste keer een schadebedrijf nodig gehad.
Bij dit bedrijf is de ontvangst en hulpbereidheid zeer goed.
Alles is goed uitgelegd en ook het ophalen is prima geregeld.
Kan...
Voor de eerste keer een schadebedrijf nodig gehad.
Bij dit bedrijf is de ontvangst en hulpbereidheid zeer goed.
Alles is goed uitgelegd en ook het ophalen is prima geregeld.
Kan dit bedrijf aanraden.

Tot twee keer toe ben ik uitstekend geholpen. Goede service! Bij het ophalen was mijn auto ook netjes schoongemaakt.

Het enige wat jammer was en waardoor ik geen 10 geef, is omdat de...

Het enige wat jammer was en waardoor ik geen 10 geef, is omdat de leenauto die ik mee kreeg tijdens de reparatie ontzettend naar ingetrokken sigaretten rook rook.

Vriendelijk en deskundige medewerkers. wachttijd na het geven van de opdracht erg lang. naar tevredenheid geholpen.

Zeer goede ervaring, vriendelijk personeel, auto klaar op afgesproken tijdstip, goede leenauto en perfect de schade hersteld.

Goede vriendelijke en snelle service
Auto weer als nieuw afgeleverd

Prima service leenauto gehad een aanrader