Vakmensen die de moeite nemen te begrijpen wat je wensen zijn en of deze haalbaar zijn. Meer dan Vakwerk geleverd.

Plezierige en deskundige ontvangst door Marlies. Geeft goede inschatting van de kosten en is immer oplossend bezig.

Personeel is erg vriendelijk. Ze weten van aanpakken. Ik kreeg een keurige CX5 Mazda als leenauto. De auto ziet er weer uit als nieuw. Kortom, erg tevreden met deze samenwerking.

Buitengewoon klant vriendelijk en meedenkend.

Vriendelijk ontvangst en afhandeling , Top

Klant- en servicegericht bedrijf dat met de klant meedenkt om een zo goed mogelijke oplossing te bieden.Tevens is de schade tot volle tevredenheid gerepareerd.

De schade is perfect hersteld en het hele proces, zoals aanmelding, contact, herstel en afwerking administratie, is door vakkundig en vriendelijk personeel uitgevoerd.

Klantgericht, meedenkend en vakkundig schadeherstelbedrijf

Wat een geweldige service verleent dit bedrijf!
Ze doen meer dan dat je verwacht en dan heb ik het over oa een gepoetste auto terug krijgen en een nieuwe nummerplaat erop zetten.
Ook de...
Wat een geweldige service verleent dit bedrijf!
Ook de leenauto is een dikke prima!
Last but not least, de klantvriendelijkheid is vanaf het 1e contact tot aan de aflevering uitstekend!

Kortom ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan!

Schade netjes hersteld, en goede duidelijk communicatie over het proces en de afspraken. Goed bereikbaar, snelle reactie op vragen en zeer vriendelijk

Goede service en een zeer goede kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden