Een correcte en vriendelijke behandeling, erg hulpvaardig

Klantvriendelijk en levert goede kwaliteit

Makkelijk om een afspraak te maken, hulpzaam en vriendelijk personeel. Auto was klaar precies op de tijd aangegeven.

Ik ben heel vriendelijk geholpen door de heer achter de balie. Het was erg druk, hij stond alleen, vakantie, zieken. Dus het duurde even voor ik geholpen werd maar toen was ook alle aandacht en tijd... Ik ben heel vriendelijk geholpen door de heer achter de balie. Het was erg druk, hij stond alleen, vakantie, zieken. Dus het duurde even voor ik geholpen werd maar toen was ook alle aandacht en tijd voor mij.

De medewerkers waren erg vriendelijk en erg behulpzaam. Ik was goed geholpen door Willem

Goede communicatie, goed geholpen

Prima zaak. Schade wordt uitstekend gerepareerd. Aardig personeel en zaak is goed bereikbaar.

Niets dan lof. Zeer goede service

Duidelijkheid over de afspraak. Schade herstel is goed uitgevoerd. Gaven echter vooraf eerst een dag aan en dat werd twee dagen. Dat is de enige opmerking. Waar qua verwachting management op gelet... Duidelijkheid over de afspraak. Schade herstel is goed uitgevoerd. Gaven echter vooraf eerst een dag aan en dat werd twee dagen. Dat is de enige opmerking. Waar qua verwachting management op gelet kan worden.

Fijn ontvangst, goede reparatie, komen afspraken na.