Het duurde erg lang voordat ik een vervangende auto kreeg en de schade hersteld kon worden. Dat kwam doordat een onderdeel langer op zich liet wachten. Het beleid is dat de vervangende auto pas... Het duurde erg lang voordat ik een vervangende auto kreeg en de schade hersteld kon worden. Dat kwam doordat een onderdeel langer op zich liet wachten. Het beleid is dat de vervangende auto pas gegeven wordt als de schade in reparatie is. Niet reëel! Ik heb 3,5 weken zonder auto gezeten en ook geen vervangende auto gekregen. Veel extra kosten moeten maken door zelf een auto te moeten huren. Ik kijk voortaan verder naar een schadehersteller die gelijk een vervangende auto meegeeft als herstel langer duurt dan gepland!

Geweldige ervaring met ASN Autoschade. Vriendelijke service, snelle reparatie en mijn auto ziet er weer als nieuw uit. Zeer tevreden!

Is een super fijne garage, super tevreden. Echt een aanrader

Dankzij de inzet van de medewerkster van ASN Burgum is de expert van de verzekering akkoord gegaan met reparatie van onze auto (was een grensgeval met total löss). Door inzet van deels 2 e... Dankzij de inzet van de medewerkster van ASN Burgum is de expert van de verzekering akkoord gegaan met reparatie van onze auto (was een grensgeval met total löss). Door inzet van deels 2 e hands materiaal kon de reparatie binnen de grenswaarde uitgevoerd worden. Over de reparatie zelf ook niets dan lof, van de opgetreden schade was niets meer zichtbaar.

Zeer klantvriendelijk en denkt goed mee.

Contact met schadebedrijf verliep uitstekend. Vriendelijk personeel. Reparatie is fantastisch uitgevoerd. Zou niet weten hoe dit beter zou kunnen. Ik ben ook snel geholpen.

Leuke mensen met verstand van zaken.
Telefonisch is vooraf alles duidelijk uitgelegd hoe e.e.a.zou gaan lopen.
Prima bedrijf!

Mijn ervaring is dat ze erg welwillend zijn en zoeken naar oplossingen. Heel vriendelijk behandeld en snel een afspraak kunnen maken voor reparatie. Reparatie was snel gedaan en de auto was van... Mijn ervaring is dat ze erg welwillend zijn en zoeken naar oplossingen. Heel vriendelijk behandeld en snel een afspraak kunnen maken voor reparatie. Reparatie was snel gedaan en de auto was van binnen en van buiten weer als nieuw. Super tevreden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Snel, duidelijk.
Alleen met de afrekening ging het niet meteen helemaal goed

Ben tevreden,nemen de tijd voor hun klanten en de werkzaamheden zijn goed en uitstekend uitgevoerd,goede en betrouwbare zaak.