Bij het niet doorgaan van de eerste afspraak door verzekerings problemen werd ik bij de tweede afspraak minder vriendelijk te woord gestaan.

Na schade herstel worden de sleutels aan de...

Na schade herstel worden de sleutels aan de balie afgeleverd. Lijkt mij handig om even mee te lopen naar de auto en tekst en uitleg te geven. Sterker nog de medewerker wist niet wat er aan de auto gebeurt was.

Wanneer ik voor de reparatie wordt gevraagd of ik een LEEN auto wens, waarom krijg ik dan een factuur van een HUUR auto?

Ze waren erg aardig en ik werd goed geholpen.
Ook de schade is heel netjes hersteld .
Ik kreeg een hele nette leenauto mee .
Mijn auto werd netjes afgeleverd en zelfs mijn banden...
Ze waren erg aardig en ik werd goed geholpen.
Ook de schade is heel netjes hersteld .
Ik kreeg een hele nette leenauto mee .
Mijn auto werd netjes afgeleverd en zelfs mijn banden werden op spanning gezet ,
Wat ze niet hadden hoeven doen.
Kortom ,ik ben zeer tevrede

Erg goede ontvangst.
Prima service en uitstekend gerepareerd.
Kortom...een dikke "10"!.

Zeer vriendelijk personeel en super kwaliteit van schadeherstel

Goed behandeld als klant. Vriendelijk! Goed product geleverd! Bedankt!

De afhandeling door de medewerkers was prima, maar ik ben een keer voor niks naar Zevenaar gereden, de reparatie werd ingepland na 3 maanden en na de reparatie bleek dat de koplamp niet afgesteld... De afhandeling door de medewerkers was prima, maar ik ben een keer voor niks naar Zevenaar gereden, de reparatie werd ingepland na 3 maanden en na de reparatie bleek dat de koplamp niet afgesteld was, dus ik kwam er na enkele dagen achter dat de lamp veel te hoog staas. Ik moet nu kijken hoe ik dat ga laten bijstellen.

Door ASN ben ik vriendelijke te woord gestaan, ze hebben goed met mij meegedacht en me uiteindelijk uitstekend geholpen. Van de verzekeraar kreeg ik te horen dat door Pouw contact met me zou worden... Door ASN ben ik vriendelijke te woord gestaan, ze hebben goed met mij meegedacht en me uiteindelijk uitstekend geholpen. Van de verzekeraar kreeg ik te horen dat door Pouw contact met me zou worden opgenomen voor reparatie, maar dat gebeurde niet. Nadat ik zelf belde kon ik langskomen. En later nog eens, omdat de verzekeraar moeilijk deed. Uiteindelijk werden we het eens en telt het resultaat. En het resultaat is geweldig. De reparatie is vakkundig verricht, de auto was keurig schoon en zelfs een defect lampje was vervangen. Ik ben dus heel tevreden.

Vriendelijk en professioneel bedrijf. Heel klantgericht.

Fijn te woord gestaan, goed meegedacht met de mogelijkheden en uitstekend uitgevoerd.

Schade is perfect opgelost. Communicatie was echter vaag, bleek een typefout te zitten in het mail adres maar ik zou dan verwachten dat je even gebeld wordt als de mails niet aankomen. Geboden... Schade is perfect opgelost. Communicatie was echter vaag, bleek een typefout te zitten in het mail adres maar ik zou dan verwachten dat je even gebeld wordt als de mails niet aankomen. Geboden vervangend vervoer was niet dezelfde categorie als mijn eigen lease auto en de leen-auto piepte aan alle kanten omdat hij al 57 dagen onderhoud nodig had.