Zeer goed, vriendelijk en met duidelijke uitleg geholpen.

Mijn schade is keurig hersteld en de auto is schoon en zelfs gepoetst bij mij afgeleverd.
Prima!
Prima!
Wel zijn een paar terugbel afspraken niet nagekomen, zodat ik daar opnieuw over moest bellen.

Seljouri/ Seljouri beheer B.V.

Ik ben hier fijn en deskundig geholpen alles hebben zij van mij overgenomen hoefde alleen de auto afteveren en later op de halen. Goede service. En vriendelijke mensen.

Zijn niet te flauw om nog een krasje weg te werken. Of zo

Vriendelijke mensen, vervangend vervoer was prima geregeld, alleen jammer dat het geen automaat was. Snelle reparatie en afwikkeling. Duidelijke uitleg bij ophalen van de auto m.b.v. foto’s.

Keurig geholpen leenauto stond klaar ze bellen wanneer alles klaar is en alles is en wordt geregeld met de verzekering van de tegen partij. Ik zeg top

Men had per ongeluk de verkeerde kant gespoten wat natuurlijk gelijk opviel bij het ophalen van de auto.
De goede kant werd gelijk die dag gespoten en ik kon de auto al in de middag ophalen....
Fijne service!

Schade prima hersteld en afspraken nagekomen

Helemaal top zeer vriendelijk en ter zake kundig tevens klant gericht en meedenkend

De hersteltijd van de auto vond ik met een week erg lang, zeker nadat in het telefoongesprek om een afspraak te maken 1 of 2 dagen werd gezegd.