Ontzettend goed en snel geholpen. Gebeld over een schade en dezelfde dag kon de auto nog op intake. Een week later kon de auto herstelt worden en binnen 2 dagen kon ik weer in een herstelde auto op... Ontzettend goed en snel geholpen. Gebeld over een schade en dezelfde dag kon de auto nog op intake. Een week later kon de auto herstelt worden en binnen 2 dagen kon ik weer in een herstelde auto op pad. Topservice dat de auto piekfijn weer werd afgeleverd.

Prima geholpen,de auto was in een halve dag gerepareerd en ook prima service bij thuis brengen en ook weer ophalen na de reparatie.

Ik word snel geholpen, de auto wordt ook keurig gemaakt. Ben een zeer tevreden klant.

Gelukkig de eerste keer hier ervaring mee. De schade is feilloos gepareerd; niets meer van te zien.
Ik vroeg me alleen af waarom er zoveel veranderd was aan mijn instellingen in de auto..

Erg positief: ik hoefde zelf eigenlijk niets te doen (contact met verzekering, etc. ) Alles is voor elkaar en heel mooi gerepareerd. Zeer tevreden.

Goed ontvangen en netjes te woord gestaan

Alles zeer goed geregeld komen de afspraak na

Prima gedaan. Service bewust. Mooi hersteld.

Goede service en kwaliteit van schadeherstel is prima