Kees van den Berg

Deur en voorspatbord schade bij terugrollen van de auto op de wind met openstaande deur en onbemande cabine is deur tegen in de weg afzetpaal gekomen en is de deur door de vang heen geklapt,... Deur en voorspatbord schade bij terugrollen van de auto op de wind met openstaande deur en onbemande cabine is deur tegen in de weg afzetpaal gekomen en is de deur door de vang heen geklapt, moeilijke schade. Met auto direct naar ASN autoschade gegaan op aanraden van derden. Hier aangekomen met een heel goed ontvangst zonder fratsen maar een heel goede indruk en mede van de vakmensen die daar op de vloer hun werk uitvoeren. Met dhr Spek schade voorgelegd en besproken en dus uit laten voeren, Het hele gebeuren was na een week klaar en tot in de perfectie gerepareerd niets meer van te zien. Ben er enorm blij mee. De firma ASN autoschade vind ik echt een Top hertelbedrijf en is een aanrader voor een ieder in de Krimpenerwaard en omstreken. Ik spreek hier dan ook mijn dank uit aan de leiding en het personeel.
Ex-baggeraar, oud Caterpillar monteur,
Kees van den Berg, Bergambacht.

ASM is een prima en vakkundig schadebedrijf. Alles volgens afspraak verlopen. Ook de gevraagde leen-auto (automaat) stond netjes klaar. Auto is naadloos gerepareerd en keurig opgepoetst en gezogen... ASM is een prima en vakkundig schadebedrijf. Alles volgens afspraak verlopen. Ook de gevraagde leen-auto (automaat) stond netjes klaar. Auto is naadloos gerepareerd en keurig opgepoetst en gezogen aan de binnenzijde bij het ophalen. Complimenten!!

Ben goed en vriendelijk geholpen en de auto ziet er weer als nieuw uit top.

Goede service alleen de wachttijd tot start reparatie is onacceptabel lang (>3 maanden)

Mijn algemene ervaring is goed. Wel bevreemde het mij dat ik na het schade herstel gelijk naar het tankstation moest. Ik heb mijn VW passat GTE gebracht met 190 km (benzine) en 27 km electra volgens... Mijn algemene ervaring is goed. Wel bevreemde het mij dat ik na het schade herstel gelijk naar het tankstation moest. Ik heb mijn VW passat GTE gebracht met 190 km (benzine) en 27 km electra volgens de boardcomputer. Bij ophalen had ik nog een bereik van 90 km ..
Nu is het logisch dat er e.e.a. getest moet worden, maar dit bevreemde mij. Daarom de acht en niet de tien.

Alles is goed geregeld. Heb er geen omkijken naar gehad, het wordt direct met de verzekering geregeld en de schade was snel verholpen en heel netjes gerepareerd.

Resultaat prima.

Binnen een dag na de schademelding bij de verzekeraar werden we gebeld door ASN om een afspraak te maken voor de schouw. Daarna snel groen licht om de schade te laten herstellen.
De...
De communicatie was hierbij duidelijk en snel. Binnen 2 weken was de auto hersteld . Deze stond netjes hersteld, schoon en gewassen weer klaar.

Heldere communicatie, juiste verwachtingen, duidelijkheid over prijzen.