Snel, vriendelijk, maar vooral vakkundig geholpen. Gespecificeerde rekening ontvangen. Vervangen onderdeel heeft dezelfde kleur als de rest van de auto. ASN Binckhorst is een vakkundige aanrader!

Na het melden van de schade werd er snel een dag ingepland waarop de schade gerepareerd kon worden. Op de dag zelf was er snelle en goede communicatie en is de schade hersteld. Bij ontvangst van de... Na het melden van de schade werd er snel een dag ingepland waarop de schade gerepareerd kon worden. Op de dag zelf was er snelle en goede communicatie en is de schade hersteld. Bij ontvangst van de auto was hij mooi gerepareerd en gewassen. Erg tevreden! 3

Mijn ervaring met ASN Gorinchem is heel erg goed, goede prijs kwaliteit verhouding, en netjes op tijd klaar zoals afgesproken.

Goed bedrijf.
Keurig geholpen en de schade onzichtbaar hersteld.

Alles is perfect gelopen.
Medewerkers zeer vriendelijk.
Houd zich aan de afspraak.

Vriendelijk, luistert, bereid te helpen, kon altijd met vragen terecht, jammer dat ik niet met de creditkaart kon afrekenen. Oplossingsgericht wanneer ik van autoverhuur bedrijf naar de... Vriendelijk, luistert, bereid te helpen, kon altijd met vragen terecht, jammer dat ik niet met de creditkaart kon afrekenen. Oplossingsgericht wanneer ik van autoverhuur bedrijf naar de ASNschadegarage moest komen.

Zeer tevreden

Keurig bedrijf met medewerkers die weten wat ze doen. Altijd bereid om voor de klant een stapje extra te doen

Het contact met en de uitvoering van de reparatie van ASN Autoschade Been Veendam was zeer goed. Adequaat afspraak en herinneringsbeleid. Goed en compleet vervangend vervoer, goed contact rond... Het contact met en de uitvoering van de reparatie van ASN Autoschade Been Veendam was zeer goed. Adequaat afspraak en herinneringsbeleid. Goed en compleet vervangend vervoer, goed contact rond wanneer de auto gerepareerd is en de auto ziet eruit of deze net van de band is gerold.

Ik ben goed geholpen, maar het schadebedrag was wel erg hoog. Ikzelf heb, samen met een vriend die zelf ook schades hersteld, de schade op wat meer dan de helft ingeschat. Verschil was erg... Ik ben goed geholpen, maar het schadebedrag was wel erg hoog. Ikzelf heb, samen met een vriend die zelf ook schades hersteld, de schade op wat meer dan de helft ingeschat. Verschil was erg groot.
Verder bleek het knipperlicht niet meer te werken. Na wat zoekwerk bleek dat er een stekker los zat. Waarschijnlijk losgemaakt voor het herstel en vergeten aan te sluiten.