Goede service en prettige communicatie. Auto was ook van binnen schoon gemaakt.

De schade is prima verholpen
De schade is prima verholpen
Nadeel van ASN er is geen vervangende automaat aanwezig om in de 3 dagen die reparatie duurde uit te lenen/ door mij te gebruiken. De chauffeur die mij als service naar huis bracht en na de reparatie weer ophaalde was een waardevolle vervanger van het genoemde ongemak.

Snelle afhandeling, goede kwaliteit

Zeer plezierig te woord gestaan. Denken mee naar vinden van de meest praktische en betaalbare oplossing van een schade

Medewerkers behandelen je zeer correct. Hebben zelfs het herstel vervroegd ivm onze vakantie afspraken.

Verkeerde kleur en niet netjes en zaten zakkers in geen goede reclame 2 keer terug geweest .

Slecht,
Niet klantvriendelijk en schade niet naar behoren opgelost/gerepareerd.

Auto netjes gemaakt. Weer als nieuw

Nette en snelle afhandeling, goede service en alles voor een keurige prijs. Auto is uitstekend gerepareerd en schoon afgeleverd

Goed en vakkundig snel geholpen. Wij konden zelfs wachten op het taxatierapport, deze werk direct uitgewerkt. Wij waren hier zeer content mee zodat wij de afwikkeling naar de verzekering ook snel... Goed en vakkundig snel geholpen. Wij konden zelfs wachten op het taxatierapport, deze werk direct uitgewerkt. Wij waren hier zeer content mee zodat wij de afwikkeling naar de verzekering ook snel konden doorsturen.