Nette en snelle afhandeling, goede service en alles voor een keurige prijs. Auto is uitstekend gerepareerd en schoon afgeleverd

Goed en vakkundig snel geholpen. Wij konden zelfs wachten op het taxatierapport, deze werk direct uitgewerkt. Wij waren hier zeer content mee zodat wij de afwikkeling naar de verzekering ook snel... Goed en vakkundig snel geholpen. Wij konden zelfs wachten op het taxatierapport, deze werk direct uitgewerkt. Wij waren hier zeer content mee zodat wij de afwikkeling naar de verzekering ook snel konden doorsturen.

Vriendelijk personeel bij het schade opnemen, het afleveren en ophalen van de auto.
Schade vakkundig gerepareerd.
Zelfs auto gewassen en uitgezogen.

Mee denken in oplossingen snel gerepareerd

Van de schade was na behandeling door ASN Kreijne te Amersfoort niets meer waar te nemen, dus wat mij betreft is de schade goed ingeschat en vakkundig opgelost.

Zeer prettig bedrijf met vriendelijke mensen; flexibel in de schade-opname; had een afspraak gemaakt maar was toevallig eerder in de buurt en is de schade direct opgenomen. Het maken van de... Zeer prettig bedrijf met vriendelijke mensen; flexibel in de schade-opname; had een afspraak gemaakt maar was toevallig eerder in de buurt en is de schade direct opgenomen. Het maken van de uiteindelijke afspraak om de schade te herstellen verliep ook soepel. DE auto was binnen de afgesproken tijd gereed.

Service is uitstekend, personeel is vriendelijk en de auto is heel mooi gemaakt.

Het contact met de medewerker van het bedrijf verliep zowel telefonisch als persoonlijk
correct. Dat heeft een prettige indruk op me gemaakt.
Nadat ik op de afgesproken dag de auto kwam...
correct. Dat heeft een prettige indruk op me gemaakt.
Nadat ik op de afgesproken dag de auto kwam brengen, kreeg ik een keurige leenauto
mee. De reparatie van de schade is voorbeeldig uitgevoerd. Met een van buiten en van binnen schoongemaakte auto keerde ik huiswaarts. Het bedrijf is een aanrader!

De medewerkers zijn vriendinelijk. Communicatie kan alleen beter. Op afgesproken tijd kwam ik ter plaatste voor een reparatie, het onderdeel bleek alleen niet binnen te zijn, dus ik van onnodig... De medewerkers zijn vriendinelijk. Communicatie kan alleen beter. Op afgesproken tijd kwam ik ter plaatste voor een reparatie, het onderdeel bleek alleen niet binnen te zijn, dus ik van onnodig gekomen. Het was fijn geweest als er vooraf werd gecommuniceerd dat de afspraak niet door kon gaan.

Afspraken gaan gemakkelijk en zijn duidelijk, reparties worden uitgevoerd zoals afgesproken voor de prijs die is afgesproken.