Prima, schade is uitstekend hersteld. Herstel duurde iets langer dan verwacht i.v.m. wachten op onderdeel. Communicatie hierover vanuit Vonk was prima.
Wel een punt van aandacht. De leenauto...
Wel een punt van aandacht. De leenauto was door de vorige gebruiker niet afgetankt. Dit is mij overigens van te voren wel gemeld. Ik schat in dat de vorige gebruiker een afstand van 100-140 km heeft gereden. Na mijn gebruik van de leenauto heb ik deze afstand ook nog bij Vonk gemeld. Ook al is dit niet door Vonk veroorzaakt, misschien wel een punt op alert op te blijven.

De auto is perfect, als nieuw eigenlijk, afgeleverd. Ik ben zeer onder de indruk van de service en heel erg tevreden. Mijn dank hier voor.

Perfecte communicatie en goed herstel

Goed resultaat. Informele sfeer. Contact opnemen met mij was anders dan door de verzekeraar toegezegd. Niet de volgende dag, maar een week later nog niet. Toen ben ik zelf maar gaan bellen en ging... Goed resultaat. Informele sfeer. Contact opnemen met mij was anders dan door de verzekeraar toegezegd. Niet de volgende dag, maar een week later nog niet. Toen ben ik zelf maar gaan bellen en ging e.e.a. in beweging.

Vakmensen die de moeite nemen te begrijpen wat je wensen zijn en of deze haalbaar zijn. Meer dan Vakwerk geleverd.

Plezierige en deskundige ontvangst door Marlies. Geeft goede inschatting van de kosten en is immer oplossend bezig.

Personeel is erg vriendelijk. Ze weten van aanpakken. Ik kreeg een keurige CX5 Mazda als leenauto. De auto ziet er weer uit als nieuw. Kortom, erg tevreden met deze samenwerking.

Buitengewoon klant vriendelijk en meedenkend.

Vriendelijk ontvangst en afhandeling , Top

Klant- en servicegericht bedrijf dat met de klant meedenkt om een zo goed mogelijke oplossing te bieden.Tevens is de schade tot volle tevredenheid gerepareerd.

De schade is perfect hersteld en het hele proces, zoals aanmelding, contact, herstel en afwerking administratie, is door vakkundig en vriendelijk personeel uitgevoerd.