Klantgericht, meedenkend en vakkundig schadeherstelbedrijf

Wat een geweldige service verleent dit bedrijf!
Ze doen meer dan dat je verwacht en dan heb ik het over oa een gepoetste auto terug krijgen en een nieuwe nummerplaat erop zetten.
Ook de...
Wat een geweldige service verleent dit bedrijf!
Ook de leenauto is een dikke prima!
Last but not least, de klantvriendelijkheid is vanaf het 1e contact tot aan de aflevering uitstekend!

Kortom ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan!

Schade netjes hersteld, en goede duidelijk communicatie over het proces en de afspraken. Goed bereikbaar, snelle reactie op vragen en zeer vriendelijk

Goede service en een zeer goede kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden

Fijn geholpen achter de balie, maar inmiddels voor de 4 keer terug, eerst panelen die niet goed vastgezet waren, vervolgens een gordel die niet goed meer oprolt en dan denk je eindelijk de auto is... Fijn geholpen achter de balie, maar inmiddels voor de 4 keer terug, eerst panelen die niet goed vastgezet waren, vervolgens een gordel die niet goed meer oprolt en dan denk je eindelijk de auto is klaar en blijkt de portierrand op de achterdeur niet (goed) gespoten te zijn, dit had in een keer goed kunnen zijn door middel van een goede controle. Hierdoor zijn we ruim een week verder en is het nog niet goed, in plaats van 4 tot 5 dagen als het wel goed gecontroleerd was. Nogmaals fijn geholpen aan de balie, maar het werk zelf kan echt veel beter!

Prima service!

De wachttijd voor de reparatie was vrij lang, ruim vier maanden maar het resultaat van de reparatie is perfect uitgevoerd naar alle tevredenheid

Wat een vriendelijk personeel werkt hier. Goede ontvangst, duidelijke communicatie wat er hersteld moet worden en een keurige leenauto. Na herstel zag de auto er weer tip top uit.

Zeer correct, no nonsense, snel, goed overleg en kwaliteit

Tweede ervaring goed. Correct geholpen en afspraak nagekomen