Prima geholpen,zeer prettig personeel

Schades zijn conform afspraak hersteld. Duurde iets langer dan verwacht gezien o.a. de vakantie periode. Resultaat is prima.

Snelle service, heel vriendelijk, Top bedrijf!

Martijn Groeneveld

Super vriendelijk en snelle oplossing van mijn autobumper. Echt een goede tent!

Prima, alleen lange wachttijd (3 maanden)

Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van de service van dit bedrijf. De eerste keer werd mijn auto gehaald en gebracht tijdens mijn vakantie (en ik woon ruim 30 km van de werkplaats). Bij... Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van de service van dit bedrijf. De eerste keer werd mijn auto gehaald en gebracht tijdens mijn vakantie (en ik woon ruim 30 km van de werkplaats). Bij terugkomst was de auto netjes gerepareerd en keurig voor de deur geparkeerd. Fijn dat er meegedacht werd.
De tweede keer was er schade aan mijn auto gebracht door een onbekende en natuurlijk geen briefje achtergelaten. Deze keer moest ik wel lang wachten voordat de schade gerepareerd werd maar het ik vond het niet erg. Als je goede service levert dan dan weten mensen je te vinden!

Geweldige service, kennis van zaken en vriendelijkheid.
Een aanrader dit bedrijf.

Ze hebben mij super geholpen! Vriendelijke mensen en ze denken met je mee. Bedankt voor de goede service!!

Vriendelijke behandeling, snel geholpen. Komen afspraken na.

Na een aantal telefoontjes met andere bedrijven kwam ik met ASN Rotterdam -Zuid in contact.
Vakkundig te woord gestaan en snel een afspraak kunnen maken om de schade te regelen..

Zeer vriendelijk en behulpzaam