Goede en snelle service,vriendelijk personeel

De dienstverlening is uitstekend, zeer behulpzaam en zelfs genegen om mij 27 foto's van de auto te sturen,via de mail van de beschadiging tot einde reparatie, zeer tevreden.
Buiten dit...
Buiten dit ontbrak er wel het embleempje van de Toyota dat op de motorkap zat, maar dit is reeds besteld.

De schade is conform afspraak opgelost. Wel moet rekening gehouden worden met een forse wachttijd maar dat was in mijn geval niet zo'n probleem omdat het alleen om blikschade ging.

Vriendelijk personeel en perfecte afhandeling van de schade

Een correcte en vriendelijke behandeling, erg hulpvaardig

Klantvriendelijk en levert goede kwaliteit

Makkelijk om een afspraak te maken, hulpzaam en vriendelijk personeel. Auto was klaar precies op de tijd aangegeven.

Ik ben heel vriendelijk geholpen door de heer achter de balie. Het was erg druk, hij stond alleen, vakantie, zieken. Dus het duurde even voor ik geholpen werd maar toen was ook alle aandacht en tijd... Ik ben heel vriendelijk geholpen door de heer achter de balie. Het was erg druk, hij stond alleen, vakantie, zieken. Dus het duurde even voor ik geholpen werd maar toen was ook alle aandacht en tijd voor mij.

De medewerkers waren erg vriendelijk en erg behulpzaam. Ik was goed geholpen door Willem

Goede communicatie, goed geholpen