Gedaan zoals afgesproken, Top service!

Heel fijn bedrijf! Medewerkers zijn stuk voor stuk heel erg vriendelijk, tijdens het herstel een keurige leenauto meegekregen. Mijn auto is heel mooi hersteld, hij is als nieuw. Auto was zowel van... Heel fijn bedrijf! Medewerkers zijn stuk voor stuk heel erg vriendelijk, tijdens het herstel een keurige leenauto meegekregen. Mijn auto is heel mooi hersteld, hij is als nieuw. Auto was zowel van binnen als vanbuiten helemaal schoongemaakt. Alles was perfect geregeld. Ik word hier heel blij van!

Het gehele proces is prima verlopen; van het maken van de afspraak, wijzigen, huur auto regelen, contact tijdens reparatie en ophalen; vlot, vriendelijk en servicegericht.

Bij het ophalen van de auto, zagen we dat binnen en buiten helemaal schoon was gemaakt. Ze zorgen er voor dat de puntjes op de i wordt gezet. En ook nog eens vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

Ze belden heel snel voor een afspraak voor herstel van de schade. De afspraak voor herstel was al snel (één week later) en het herstel was snel en goed.
Vriendelijke mensen bij...
Vriendelijke mensen bij Strijk en meedenkend.

Vlot, vakkundig en vriendelijk geholpen!

Dit is een klantvriendelijk bedrijf met goede service en afspraken die worden nagekomen,
Ik zou ASN Den Bosch zeker aanbevelen bij andere mensen.

Correcte informatie, komen afspraken correct na en hoge kwaliteit van het geleverde werk

Afspraken werden stipt nagekomen, werk is uitstekend uitgevoerd door vriendelijk personeel.

Reparatie prima uitgevoerd .

Ik vond de auto van buiten wel erg smerig toen ik hem ophaalde .
Veel stof en kleine kringen .
Moest gelijk naar de wasstraat .