Prima zaak. Schade wordt uitstekend gerepareerd. Aardig personeel en zaak is goed bereikbaar.

Niets dan lof. Zeer goede service

Duidelijkheid over de afspraak. Schade herstel is goed uitgevoerd. Gaven echter vooraf eerst een dag aan en dat werd twee dagen. Dat is de enige opmerking. Waar qua verwachting management op gelet... Duidelijkheid over de afspraak. Schade herstel is goed uitgevoerd. Gaven echter vooraf eerst een dag aan en dat werd twee dagen. Dat is de enige opmerking. Waar qua verwachting management op gelet kan worden.

Fijn ontvangst, goede reparatie, komen afspraken na.

Zeer professioneel en vriendelijk

Ontzettend goed! Mooie aflevering en prachtig resultaat!!

Ik werd goed te woord gestaan en er werd meegedacht om.mijn schade zo snel mogelijk op te lossen. Dat is goed en snel gelukt naar volle tevredenheid.

Schade prima hersteld. Auto prachtig schoon afgeleverd

Ik werd netjes te woord gestaan en werd met raad en daad geholpen met de afhandeling van de schade met de verzekering .
Kreeg een mooie frisse leen auto mee en binnen een week was de auto...
Kreeg een mooie frisse leen auto mee en binnen een week was de auto klaar netjes gewassen en gezogen in een woord perfect bedankt!

Correcte en snelle afhandeling van de schade, wel een lange wachttijd tot het zover was.
We werden goed op de hoogte gehouden.