Goede service, schade mooi hersteld

Auto is netjes gerepareerd, goede service, kreeg een goede leen auto en mijn eigen wagen was zelfs van binnen en buiten netjrs gewassen

Altijd prima resultaat voor een goed prijs.

Goede reserve auto
Goede reparatie

Medewerkers zijn zeer vriendelijk. Goed bereikbaar

Door de drukte kon ik pas 2 maanden later terecht. Gelukkig viel de schade mee en kon de auto gewoon rijden maar 2 maanden vind ik erg lang. De reparatie bleek 2 volle dagen langer te duren dan werd... Door de drukte kon ik pas 2 maanden later terecht. Gelukkig viel de schade mee en kon de auto gewoon rijden maar 2 maanden vind ik erg lang. De reparatie bleek 2 volle dagen langer te duren dan werd geraamd.

Erg druk duurde lang voor de auto kon komen was in dit geval prima schade was minimaal. Wat wel jammer was is dat het herstel lang duurde. Op woensdag afspraak en dinsdag weer klaar. Wel netjes... Erg druk duurde lang voor de auto kon komen was in dit geval prima schade was minimaal. Wat wel jammer was is dat het herstel lang duurde. Op woensdag afspraak en dinsdag weer klaar. Wel netjes gespoten.

Zeer goede ervaring. Goed geholpen en alles perfect geregeld met de verzekeringen. Ook de schade is perfect hersteld. De auto werd zelfs van binnen en van buiten helemaal schoongemaakt en weer... Zeer goede ervaring. Goed geholpen en alles perfect geregeld met de verzekeringen. Ook de schade is perfect hersteld. De auto werd zelfs van binnen en van buiten helemaal schoongemaakt en weer helemaal netjes afgeleverd. Dus een tevreden klant.

Jansen

Zeer goede service , erg vriendelijk en attent. Mijn auto is weer als nieuw

Uitstekende, adequate en snelle service