Gewoonweg SUPER. Zo vriendelijk, duidelijk. Heel fijn.

DESKUNDIG EN VRIENDELIJK PERSONEEL MET BEGRIP VOOR DE KLANT.
WAS HET MAAR OVERAL ZO.

Top service! Ze denken mee, houden je goed op de hoogte en zijn flexibel. Was helaas geen vervangend vervoer mogelijk, maar dat mijn auto in deze drukke tijd sowieso zo snel werd hersteld was... Top service! Ze denken mee, houden je goed op de hoogte en zijn flexibel. Was helaas geen vervangend vervoer mogelijk, maar dat mijn auto in deze drukke tijd sowieso zo snel werd hersteld was helemaal top! Hele fijne ervaring.

Helaas 2x een verkeerde spiegel maar al bij al perfect opgelost. J

Het lange wachten is beloond.
Schoon en netjes.

Ga zo door.

Snel en duidelijk over reparatietijd en kosten en goede uitleg vooraf over wat ze van plan zijn te gaan doen en uitleg achteraf over wat ze gedaan hebben.

Zeer kortere en professionele afhandeling

Ik kreeg de indruk dat ze mij als klant met caravanschade liever kwijt dan rijk waren.
Vanaf de aanmelding van de schade tot en met de oplevering ging alles uitermate stroef.

Na een schade welke plaats vond in februari heb ik een afspraak gemaakt met ASN.
In maart afspraak voor reparatie.
Deze kon pas in mei plaatsvinden.
Een week voor de reparatie werd...
In maart afspraak voor reparatie.
Deze kon pas in mei plaatsvinden.
Een week voor de reparatie werd de afspraak 14 dagen verzet.
Reparatie heeft ruim 2. weken geduurd en is niet naar tevredenheid uitgevoerd.
Met name het spuitwerk vertoont kleurverschil.
Over deze klacht werd gebagatelliseerd en afgedaan met we hebben nu geen tijd en bellen binnen 2 weken op met een oplossing.
Heb hierover de verzekering ingelicht en afgesproken de oplossing af te wachten.
Mocht dit niet naar tevredenheid lukken dan kan ik de verzekering terug bellen voor een eventueel vervolg.

Uitstekend geholpen, benadering van mij als klant evenzo.