Contact was niet optimaal, moest zelf meerdere keren bellen.
Personeel was wel vriendelijk.
Herstel van de auto is prima verlopen.

Super bedrijf, klantvriendelijk en vakkundig. Auto is prachtig gerepareerd en binnen de afgesproken tijd. Alles rechtstreeks geregeld met verzekering. Geen rompslomp voor mij

Vriendelijke ontvangst, het probleem en reparatie is snel en duidelijk uitgelegd, afspraak makkelijk in gepland, professioneel en vlotte werk geleverd.
Er is een leenauto beschikbaar gesteld...
Er is een leenauto beschikbaar gesteld voor enkele dagen. Het werk is eerder als zij hadden verwacht opgelost. Hele fijne mensen!

Vriendelijke ontvangst, snel herstel en wat tot nu zichtbaar keurige reparatie.

Alles keurig geregeld. Werd (telefonisch) op de hoogte gehouden van het reparatie proces. Vervangende auto stond klaar. Reparatie binnen redelijke tijd geregeld (maandag gebracht, woensdag middag... Alles keurig geregeld. Werd (telefonisch) op de hoogte gehouden van het reparatie proces. Vervangende auto stond klaar. Reparatie binnen redelijke tijd geregeld (maandag gebracht, woensdag middag klaar).

R.op den Kelder

Prima bedrijf, fijne medewerkers. Klein puntje van kritiek, duurde een week langer dat mijn auto klaar was.

Schade is nooit leuk, maar ik ben erg tevreden over de afwikkeling.
Duidelijke opgave van de herstelkosten, vriendelijke medewerkers die meedenken, en een goede en vlotte reparatie.
Zo...
Schade is nooit leuk, maar ik ben erg tevreden over de afwikkeling.
Zo ben je de schade snel weer vergeten!

Vriendelijke en kundige mensen. Auto was netjes gemaakt en werd nog even gewassen voor oplevering. Goede ervaring.

Zeer klant vriendelijk bedrijf, denkt vooral goed mee met de klant. Ben super tevreden.

Goede service. Goede uitleg wat ze precies gedaan hebben.