Vriendelijk en behulpzaam personeel
Schade opname afspraak was snel en makkelijk te maken.
Schadeafhandeling en reparatie binnen de gestelde herstel periode
Alles werd ontzorgd en...
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Schade opname afspraak was snel en makkelijk te maken.
Schadeafhandeling en reparatie binnen de gestelde herstel periode
Alles werd ontzorgd en zeer kundig personeel

Ik heb een 10 gegeven aan ASN Autoschade Den Bosch. Waarom een tien?
1. Komen afspraken na.
2.Zijn klantvriendelijk.
3.De reparatie is perfect gemaakt.
4. Waren alle...
Ik heb een 10 gegeven aan ASN Autoschade Den Bosch. Waarom een tien?
1. Komen afspraken na.
2.Zijn klantvriendelijk.
3.De reparatie is perfect gemaakt.
4. Waren alle bedrijven maar als ASN Autoschade Den Bosch.

Er is bij ASN zeker sprake van klantvriendelijkheid. Ivm handicap (aangepaste auto) werd er gelijk meegedacht over hoe dat te regelen en een prima oplossing voorgesteld. De auto zag er als nieuw uit... Er is bij ASN zeker sprake van klantvriendelijkheid. Ivm handicap (aangepaste auto) werd er gelijk meegedacht over hoe dat te regelen en een prima oplossing voorgesteld. De auto zag er als nieuw uit toen hij gerepareerd was, keurig gepoetst, super !

Super! Fijne en flexibele medewerkers. Denken graag met je mee, leggen alles netjes uit en geen verassingen achteraf. Auto bij aflevering keurig gewassen en uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden.... Super! Fijne en flexibele medewerkers. Denken graag met je mee, leggen alles netjes uit en geen verassingen achteraf. Auto bij aflevering keurig gewassen en uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden. Dikke pluim!

Schade aan je auto is nooit leuk. Wel is het dan fijn dat de schade goed herstel word zonder dat je er veel zorgen van heb. Daarvoor ben je bij ASN autoschade Bergambacht aan het juiste adres er... Schade aan je auto is nooit leuk. Wel is het dan fijn dat de schade goed herstel word zonder dat je er veel zorgen van heb. Daarvoor ben je bij ASN autoschade Bergambacht aan het juiste adres er word duidelijk en vriendelijke gecommuniceerd, ik werd goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden, afspraak is afspraak. Ook werd de communicatie met de verzekering opgepakt door ASN. Kortom geen gedoe en weer een een auto als nieuw!

Mijn ervaring met asn is uitstekend. vriendelijk, meedenken, geen maren of problemen.
uitstekend herstelwerk en men komt de afspraken na.

Vriendelijk geholpen. Naast een grote(te) schade aan de achterzijde had ik daarnaast ook nog een putje in de deur, vermoedelijk vanwege uitzwaaien van een andere portier. Dit zou separaat 100 euro... Vriendelijk geholpen. Naast een grote(te) schade aan de achterzijde had ik daarnaast ook nog een putje in de deur, vermoedelijk vanwege uitzwaaien van een andere portier. Dit zou separaat 100 euro kosten, maar is uiteindelijk onder service uitgevoerd. Heel netjes. Daarnaast is ter plekke nog een andere lichte lakschade aangestipt. Auto is voor aflevering ook nog volledig gewassen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima geholpen. Correcte afhandeling.

Ik ben zeer tevreden. Vriendelijke en ter zake kundige aanpak, goede communicatie. Prima leenauto meegekregen, het resultaat van het herstel is fantastisch.