Klantvriendelijk, klantgericht en snel geholpen.
Goede en duidelijke afspraken.

P.A.J.Mudde

Uitstekend hersteld en een kwalitatief goede leenauto

Vriendelijk, snel en net werk geleverd , meedenkend

Goed klantvriendelijk

Het opnemen van de schade gaat op een vriendelijke, professionele manier. Ook de termijn waarbinen de schade afgehandeld wordt valt niet tegen, zeker gezien de omvang van de schade. De auto was drie... Het opnemen van de schade gaat op een vriendelijke, professionele manier. Ook de termijn waarbinen de schade afgehandeld wordt valt niet tegen, zeker gezien de omvang van de schade. De auto was drie dagen bij de schadehersteller en er werd een keurige vervangingsauto beschikbaar gesteld. Het enige (voor zover je dit een minpuntje kunt noemen) minpuntje was een miniem kleurverschil tussen de herstelde schade en het origineel, maar mij is verteld dat dit bijna niet te voorkomen is, zeker niet bij deze kleur. Al met al heel tevreden!

Ik werd erg vriendelijk geholpen. De schade werd zelfs een dag eerder dan de afgesproken termijn hersteld en ik werd daar tijdig telefonisch van in kennis gesteld. Ook het brengen en retour ophalen... Ik werd erg vriendelijk geholpen. De schade werd zelfs een dag eerder dan de afgesproken termijn hersteld en ik werd daar tijdig telefonisch van in kennis gesteld. Ook het brengen en retour ophalen van auto ging snel. Er was een mooie vervangende leenauto beschikbaar. Ik ben daarom zeer tevreden over de dienstverlening van ASN Autoschade Kreijne.

Goed contact, goed werk en goede prijs

Alles is goed geregeld en schade is perfect gemaakt. Leenauto stond klaar en he krijgt garantie voor de schade.