Zeer tevreden

Prima en goed werk geleverd. De wachttijd van het maken van een afspraak tot de daadwerkelijke uitvoering van de reparatie was wel erg lang (ruim een maand)

Goede ontvangst, heeft geluisterd naar mijn verhaal en samen de auto bekeken,
mailtje ontvangen over de afspraak .
duidelijk aangegeven wanneer de auto klaar was en dat klopte.
dus...
Goede ontvangst, heeft geluisterd naar mijn verhaal en samen de auto bekeken,
mailtje ontvangen over de afspraak .
duidelijk aangegeven wanneer de auto klaar was en dat klopte.
dus ik ben een tevreden mens.

Prima. De auto is heel mooi gemaakt, was keurig op tijd klaar, de afspraken zijn nagekomen en kreeg een leenauto.

De schade is prima verholpen
De schade is prima verholpen
Nadeel van ASN er is geen vervangende automaat aanwezig om in de 3 dagen die reparatie duurde uit te lenen/ door mij te gebruiken. De chauffeur die mij als service naar huis bracht en na de reparatie weer ophaalde was een waardevolle vervanger van het genoemde ongemak.

Goed resultaat. Informele sfeer. Contact opnemen met mij was anders dan door de verzekeraar toegezegd. Niet de volgende dag, maar een week later nog niet. Toen ben ik zelf maar gaan bellen en ging... Goed resultaat. Informele sfeer. Contact opnemen met mij was anders dan door de verzekeraar toegezegd. Niet de volgende dag, maar een week later nog niet. Toen ben ik zelf maar gaan bellen en ging e.e.a. in beweging.

De auto aangemeld voor een tweetal schades. Na het 'intakegesprek' op 14 mei kon ik op 8 juli terecht (8 weken inplantijd). In die week bleek dat de benodigde materialen niet binnen waren... De auto aangemeld voor een tweetal schades. Na het 'intakegesprek' op 14 mei kon ik op 8 juli terecht (8 weken inplantijd). In die week bleek dat de benodigde materialen niet binnen waren gekomen en daarom 1 van de schades niet in het geheel hersteld kon worden. Bij ophalen van de auto later die week bleek de 2e schade in het geheel vergeten te zijn. Nu nieuwe afspraak ingepland voor begin oktober (11 weken inplantijd). Gedurende het hele proces moet ik pro actief bellen om duidelijkheid over afspraken te krijgen en al met al wacht ik 19 weken voor reparatie van 2 schades waarvoor ik 2 keer langs moet.

De schade voor zover die hersteld is, is zeker netjes gedaan, maar qua communicatie kan het absoluut beter. Als een onderdeel niet op tijd binnen komt kan dat natuurlijk, maar dan hoor ik dat graag vóór de afspraak zodat die verzet kan worden en alles in een keer afgehandeld kan worden.

Ik mpest wel lang wachten voordat mijn auto gemaakt kon worden. Maar dat hadte maken met de beschikbare leenauto.

Snelle actie na schademelding. Reparatie ingepland, en inmiddels heeft de reparatie plaatsgevonden.
Communicatie vanuit het bedrijf was erg fijn.
Top en bedankt!

Ik ben vriendelijk te woord gestaan. Ze waren behulpzaam bij het zoeken naar een geschikte datum voor herstel. De reparatie is vakbekwaam gemaakt. De bumper sluit niet helemaal aan (gebroken... Ik ben vriendelijk te woord gestaan. Ze waren behulpzaam bij het zoeken naar een geschikte datum voor herstel. De reparatie is vakbekwaam gemaakt. De bumper sluit niet helemaal aan (gebroken klemmetje of zoiets). Daarvoor kan ik nog een keer terug komen om de reparatie perfect te maken. Samengevat: vriendelijk, behulpzaam en professioneel.