Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Fam. de Groot

Uitstekende service, uitermate goede kwaliteit en klantvriendelijk personeel wat verstand heeft van keukens en de apparatuur. Wij zijn erg te spreken over de prijs-kwaliteit verhouding. Kortom; wij... Uitstekende service, uitermate goede kwaliteit en klantvriendelijk personeel wat verstand heeft van keukens en de apparatuur. Wij zijn erg te spreken over de prijs-kwaliteit verhouding. Kortom; wij raden eenieder aan om een kijkje te nemen bij deze prachtige keukenzaak.

De service is bijzonder goed en we zijn uitstekend geholpen bij het ontwerp van onze keuken. Er wordt meegedacht, men neemt de tijd en de verkopers en het personeel dat onze keuken kwam plaatsen... De service is bijzonder goed en we zijn uitstekend geholpen bij het ontwerp van onze keuken. Er wordt meegedacht, men neemt de tijd en de verkopers en het personeel dat onze keuken kwam plaatsen zijn erg klantvriendelijk.

Robin

Prettig contact met verkoper. Het gehele traject duidelijk en helder verlopen, van ontwerp, het uitzoeken van de kleuren tot de plaatsing van de keuken goed contact gehad.

Zeer klantvriendelijk.

Familie Groenendijk

Wij zagen altijd als we richting Uden centrum reden het grote reclamebord van ASWA Keukens. Dus toen we op zoek gingen naar een keuken bezochten wij ook dit adres. Vanaf het eerste moment merkte we... Wij zagen altijd als we richting Uden centrum reden het grote reclamebord van ASWA Keukens. Dus toen we op zoek gingen naar een keuken bezochten wij ook dit adres. Vanaf het eerste moment merkte we dat hier de klant koning is. Ronald de Wit nam alle tijd, adviseerde en liet ruimte om na te denken. Heel fijn want een keuze maken is toch wel een dingetje. Tot na het plaatsen van de keuken hoefde wij maar te bellen en werden onze wensen uitgevoerd. Wij zijn een zeer tevreden klant en bevelen dit bedrijf bij aanschaf van een nieuwe keuken zonder meer aan.

Het onuitputtelijke geduld van de verkoper om tot een goed plan te komen zodat je jaren met plezier van je keuken kunt genieten.

Coby van der Loop

Goede service, goed advies !
Prima geholpen

Denken ontzettend mee met de situatie

Mieke van de Haar

Heel fijn geholpen, en goed advies gekregen. Heel blij dat we keuken hebben gekocht bij Aswa.

Er goed advises gekregen, en heel te vrede over de plaatsen afwerking.

Michella Vloet

Wij zijn zeer blij en tevreden met onze nieuwe keuken.

Ja, vooral het meedenken en advies van de verkoper

Steffen Schet

Zeer mooie design keukens. Bereidwilligheid om mee te denken aan oplossingen om de keuken naar jou smaak te krijgen.

Wouter

Top eindresultaat en fijne weg er naartoe.

Ontwerp en prijs kwaliteit niveau

G.P. de Ruijter

Goed advies en mooi ontwerp. Prima verbouwing via aannemer en vakkundige plaatsing. Prettig contact en after sales.

Klantvriendelijke ontvangst, meedenken en mooi en praktisch ontwerp.nee

W. Hendriks

Goede ontvangst, luisterend oor, meedenkend. Gewoon erg prettig.

uitleg en meedenkend