Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

R. de Koning

ASWA heeft een prima keuken bij ons geleverd. Helemaal naar onze wens . Ontzettend blij mee. Wat ze in het het verkoopgesprek allemaal met ons besproken hebben zijn ze ook volledig nagekomen. Super... ASWA heeft een prima keuken bij ons geleverd. Helemaal naar onze wens . Ontzettend blij mee. Wat ze in het het verkoopgesprek allemaal met ons besproken hebben zijn ze ook volledig nagekomen. Super mooi ontwerp. Perfect eindresultaat. Kortom zeer betrouwbaar bedrijf om mee in zee te gaan.

Keuken is van prima kwaliteit en Aswa biedt hele goede service...

Yvonne Hendriks-Hoogeveen

Zeer positief!

Zeer klantvriendelijk, zowel in de showroom als de service-afdeling

Erik en Corina Tausch

Verwachtingen worden volledig waargemaakt door Aswa keuken in Uden.
Professionele begeleiding van verkoop tot en met aflevering.

Verkoopadviseur die goed luistert naar de wensen en meedenkt. Ontzetten klantvriendelijk en grote gun factor. Naams is Tim Dielemans. Zuinig zijn op deze verkoper!

e berger

Los van het feit dat Lars onze eigen keuken ontworpen heeft, ben ik zeer te spreken over de service, het plaatsen, de nazorg en natuurlijk onze fantastische keuken waar ik iedere dag met veel... Los van het feit dat Lars onze eigen keuken ontworpen heeft, ben ik zeer te spreken over de service, het plaatsen, de nazorg en natuurlijk onze fantastische keuken waar ik iedere dag met veel plezier kook!

S keijser

Gesprek en uittekenen goed geregeld
Helaas moet je er ook na een jaar achterkomen dat er in je recirculatie afzuigkap geen koolstof filters zitten.
Na meerdere e-mails dit uiteindelijk...
Gesprek en uittekenen goed geregeld
Na meerdere e-mails dit uiteindelijk toch telefonisch goed kunnen oplossen. Er zijn 2 koolstof filters opgestuurd.

Berbers

Goed advies en begeleiding tijdens voorbereiding. Goede installatie en afwerking

Goed meedenken wat de klant wil en bijsturen als iets niet mogelijk is

mieke@ruischontwerp.nl

Goed bedrijf dat de tijd neemt om tot een goed ontwerp te komen en die gedurende het proces daarna nauw contact houdt.

Het contact gedurende het gehele proces

Berbers, A.H.

Vriendelijke ontvangst, deskundig advies

Zou het zo niet weten

A.T.J. Veldhuis

Advies en installatie van mijn keuken zijn naar volle tevredenheid verlopen.

Zeer ruime keuze in de showroom

W.H. de Laat

Kan niets negatiefs bedenken. Zeer goed en duidelijk advies gehad van Ronald de Wit. Heeft ons iedere keer goed geholpen met onze vragen .
Alleen communicatie tussen ons en de leverancier van...
Alleen communicatie tussen ons en de leverancier van Siemensapparatuur liep niet altijd goed.

Jazeker.