Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

van Dongen

Een keuken die aan al onze verwachtingen voldoet. Heel blij mee!

Van eerste showroom bezoek tot de uiteindelijke plaatsing goede communicatie en vakkundige ondersteuning.

E. Hazenberg

Wij zijn heel erg content met onze nieuwe keuken geplaatst in april 2018

Persoonlijke afhandeling / plaatsen door eigen vakmensen , geen keukenmannen die even de keuken
Komen plaatsen , we zijn zeer tevreden

Richard Slikker

Prima! Netjes geholpen in de winkel (meedenken en advies geven) Verder de installatie thuis en de service daarna is zeer goed verlopen.

Montage in 1x goed. Met 2 kleine restpuntjes welk zeer snel verholpen waren.

Anneloes Govers Merks

Geduld & enthousiasme vd verkoopster Julia

Marijn Verpaalen

Erg goede service en advies. Heel erg tevreden met onze keuken!

perfect advies en erg goede nazorg

Peter Schultink

Zeer goed geadviseerd. De adviseur begrijpt onze wensen en vertaalt die naar een mooi aanbod.

De vertaling van onze wensen naar een goed advies!

C.J.F. de Gussem

Zeer goede hulp bij uitzoeken keuken en zeer goede service bij het monteren en leveren van de keuken ook toen er een klein probleem was werd dit zsm verholpen door ervaren montuers

Ja , ervaren en goed geïnformeerde verkopers en heel goede en ervaren monteurs

Marc van Hout

Mijn ervaringen met Aswa keukens zijn buitengewoon goed te noemen. In 2013 mijn keuken gekocht en laten plaatsen door Aswa en iedere dag nog met mega tevredenheid en een grote trots geniet ik van... Mijn ervaringen met Aswa keukens zijn buitengewoon goed te noemen. In 2013 mijn keuken gekocht en laten plaatsen door Aswa en iedere dag nog met mega tevredenheid en een grote trots geniet ik van mijn keuken. Ik heb het huis verkocht en ben in een project gestapt waarbij een andere voorkeursleverancier is aangewezen. Ik heb dat vanaf mijn eerste contact in de showroom weken geleden gelijk gemeld maar zonder enige twijfel is men (in ons geval Ronald de Wit) met ons aan de slag gegaan om te kijken wat het beste bij ons past en van wat voor soort keuken wij gelukkig worden. Met in het achterhoofd het idee dat het lastig wordt om in de prijs mee te kunnen in verband met de zogenaamde cheques die worden gebruikt bij nieuwbouw zijn wij wederom fantastisch geholpen en hebben we weer een heel goed advies gehad. Helaas was het prijstechnisch door de cheque een te groot gat om bij Aswa af te nemen, maar deze review is wat mij betreft bedoeld om iedereen te laten weten dat als je een keuken nodig hebt je minstens bij Aswa geweest moet zijn voor een goed advies en een mooie keuken voor een goede en eerlijke prijs.

Creativiteit in het ontwerp en het deskundige advies van de mensen die jarenlange ervaring hebben en eigenlijk op ieder gewenst moment klaar staan voor je

B. van Wijk

ASWA was ons door onze aannemer de de keukenverbouwing ging uitvoeren aanbevolen, omdat wat ze afspreken ook nakomen en als er iets mis is na oplevering dit ook wordt hersteld. ASWA heeft dit... ASWA was ons door onze aannemer de de keukenverbouwing ging uitvoeren aanbevolen, omdat wat ze afspreken ook nakomen en als er iets mis is na oplevering dit ook wordt hersteld. ASWA heeft dit waargemaakt.

Uitvoerige informatie over levering en montage. Adviseur die met kennis van zaken een aanbieding heeft gemaakt en flexibel was bij aanpassingen

glaap

Oplevering was niet gelijk goed, maar ze kwamen terug zonder problemen !

Marc, goede adviezen !