Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Antoon Mulders

Goed advies, goede installatie, goed aftersales service. Zoals het hoort maar niet overal vanzelfsprekend is

Zeer goede service en advies ontvangen van Iris. Zou hem zo weer bij Aswa kopen

Erik Vereijken

Fijne zaak, goed advies gehad, vakkundig gemonteerd en ik kijk nu naar een prachtige keuken!

Alles in een keer in orde, wat vanzelfsprekend lijkt maar in het proces veel kauwkeurigheid vraagt en wat ASWA als enigste leverancier voor onze nieuwe woning lukte. er wordt out of the box gedacht

Nick Matulessy

Ontwerpers zijn sterk, goede vertaling van wensen naar een concreet idee. Prijs blijft voor mij altijd een raadsel. Wel marktconform.

ontwerp.

Gerard Knoops

Prettig en deskundig eerste gesprek.

Deskundig en concrete aanbevelingen en oplossingen op de eisen die ik had voorbereid.

Kees Fivie

ASWA heeft de wensen van ons als klant uitstekend vertaald in een goed keukenontwerp en de plaatsing van de keuken was perfect.

Zeer goed kunnen luisteren naar de wensen van de klant en daaruit een goed keukenadvies geven en een passend keukenontwerp opstellen.

Eikenbroek

Goed advies prima service

Persoonlijk advies en creatieve ideen

Eikenbroek

Goed advies prima service

Persoonlijk advies en creatieve ideen

J. Gunsing

We hebben de samenwerking met ASWA zeer goed en kundig ervaren en alles is conform afspraak geleverd en geinstalleerd

Kennis en kunde, advies, installatie

Hans Wernaart

ASWA is een fantastisch bedrijf, dat kwaliteit van de keukens en de medewerkers hoog in het vaandel heeft staan

ASWA weet ontzettend goed de keukens naar de klant te specificeren