Persoonlijk keukenontwerp

W.ARTS.

ZIJN HEEL TEVREDEN.

N.V.T.

E. Driessen

Perfecte afwerking en aandacht voor de persoonlijke wensen

Vakmanschap en advies

E. Den otter kuerten

Heel goed

Sterk punt vind ik. Dat al het personeel zo prettig samenwerkt en samen lunch pauze neemt. En elkaar helpt wanneer de een eerder klaar is dan de ander. Dat geeft een prettige sfeer.

Anne de Koning

Wij zijn op een drukke zaterdag in het filiaal Helmond aangesproken door René, een hele vriendelijke man die echt met passie over zijn vak praat. Hij maakte voor ons een afspraak bij zijn collega... Wij zijn op een drukke zaterdag in het filiaal Helmond aangesproken door René, een hele vriendelijke man die echt met passie over zijn vak praat. Hij maakte voor ons een afspraak bij zijn collega Vincent Nissen. Vincent is een energieke, aardige en enthousiaste adviseur met kennis van zaken die je nog maar zelden tegen komt.

Aswa Helmond is een mooie zaak met een gemoedelijke en gezellige sfeer.

Jean-Paul van Daelen

Onze ervaring met ASWA is heel erg goed. Je wordt zo goed geholpen en de communicatie met dit bedrijf is erg fijn.
De montage ging zonder problemen. Naderhand kwam nog iemand langs om alles...
De montage ging zonder problemen. Naderhand kwam nog iemand langs om alles nog even na te lopen. Super service.

Alles binnen dit bedrijf klopt. Van advies tot montage en aftersales.

E. Adams

Fijne ervaring en een goede klik met onze verkoopadviseur. Eerlijk advies en een prachtig ontwerp, iets waar we zelf nooit op waren gekomen én binnen ons budget. Met dank aan het geduld van Julia... Fijne ervaring en een goede klik met onze verkoopadviseur. Eerlijk advies en een prachtig ontwerp, iets waar we zelf nooit op waren gekomen én binnen ons budget. Met dank aan het geduld van Julia onze verkoopadviseur, en Peer de monteur voor het eindresultaat.

De opstellingen in de showroom lieten een goed beeld zien van de mogelijkheden. Zo hebben we heel wat rondjes gelopen om de juiste apparatuur en kleuren uit te kiezen... Maar het is gelukt en nu de... De opstellingen in de showroom lieten een goed beeld zien van de mogelijkheden. Zo hebben we heel wat rondjes gelopen om de juiste apparatuur en kleuren uit te kiezen... Maar het is gelukt en nu de keuken er staat is ie nog veel mooier dan gedacht!

Freek L.

Super service, wij zijn heel blij

Van het begin tot het eind hadden we het idee dat er naar ons geluisterd werd en daar werd ook in extreme naar gewerkt. Voor ons een top ervaring.

Klaas Duijn

Een heel positieve ervaring, prachtige showroom, goede voorlichting, meedenkende verkoper, transparante prijzen in offerte, en gelukkig zonder het opdringerige verkoopgedrag dat je bij sommige... Een heel positieve ervaring, prachtige showroom, goede voorlichting, meedenkende verkoper, transparante prijzen in offerte, en gelukkig zonder het opdringerige verkoopgedrag dat je bij sommige andere leveranciers ziet. Ook het plaatsen ging zonder enig probleem, een bestelfoutje werd behulpzaam gecorrigeerd, kortom, zeer tevreden. Een aanrader!

Klantgericht, en zeer verzorgde plaatsing van de nieuwe keuken

Gielissen

Punctueel, meedenkend, monteur Ramon is verschillende malen bij ons geweest en zou ik graag bij ieder bezoek willen laten terugkeren.

Kennis van producten, ruimtelijk inzicht