Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Harald Bettonviel

Wij hebben een hele goede ervaring met Aswa keukens.
Ons aanrecht blad was beschadigd en dat is heel snel en goed opgelost

Goed advies en zeer goed mee gedacht.

E. Van Dalfsen

Uitstekende adviseur Vincent Nissen, zowel qua materiaal als indeling van onze nieuwe keuken!

Verrassend advies en prima apparatuur.

L.C. Rebergen

Goede voorlichting, prima uitvoering.

Goed geanticipeerd op wensen.

Theo Goossens

Uitstekend

Afspraken worden goed nagekomen, goed bereikbaar en goede service.

Peter de Roodt

Goede en deskundige begeleiding. Zowel persoonlijk als telefonisch.

Accuraat, afspraak is afspraak.

Patrick Lagarde

Mooie overzichtelijke showroom, opstellingen van eigenmerk t/m Siematic waarbij een goede mix te vinden is van diverse merken inbouwapparatuur en werkbladen. Sfeervol ingericht.

Geholpen door adviseur Robbert Leemans; hij komt met verfrissende ideeën hoe een ideale opstelling te realiseren, rekening houdend met onze wensen. Hij neemt alle tijd en is niet opdringerig.... Geholpen door adviseur Robbert Leemans; hij komt met verfrissende ideeën hoe een ideale opstelling te realiseren, rekening houdend met onze wensen. Hij neemt alle tijd en is niet opdringerig. Eerlijke prijs zonder nodeloos te moeten onderhandelen. Enkele keren teruggeweest voor aanpassingen, wederom alle tijd en geen probleem. Zo hoort het.

R van sprang

Mooie keuken en goede informatie En wat niet goed is wordt vervangen!

Vriendelijkheid en correcte ontvangst

Fam. Peter Smulders

TOP Bedrijf met vakmensen

Alles

Ben Desar

Een fijne ervaring gehad met de mensen van Aswa. Betrokken, meelevend, werden er door ALLE betrokken mensen adviezen, nieuwe ideeen geopperd die door ons als zeer welkom zijn ervaren!!!!

Open, uitnodigend met vele mogelijkheden die voor de leek een grote transparantie in mogelijkheden bieden.

Fam. Verstegen

Over het bedrijf ASWA geen klagen.Ook als er een probleem is wordt dat opgelost.Na kontakt met dhr Leemans zelf werden de problemen goed en vakkundig opgelost. Daar zijn we hem dankbaar voor. Als... Over het bedrijf ASWA geen klagen.Ook als er een probleem is wordt dat opgelost.Na kontakt met dhr Leemans zelf werden de problemen goed en vakkundig opgelost. Daar zijn we hem dankbaar voor. Als je een keuken koopt van duizenden euro's wil je wel dat ook alles naar je zin is.......... En dat is nu zo !!

Levering,plaatsing en service waren gewoon goed.