Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Frankhuizen

Prima, niet te agressief qua benadering. Duidelijk afspraken welke steeds werden nagekomen. Waar voor je geld.

Zie hierboven

RD Gouman

Uitstekend

Alles liep geruisloos mee in het nieuwbouw project, prima uitgevoerd.

Annemiek van den Broek

Super kwaliteit en keurige plaatsing van de keuken. 2 kleine foutjes welke binnen een week volgens afspraak opgelost werden.

Degelijke kwaliteit met moderne uitstraling

A. Verhees

Erg positief. Denken goed mee en komen met goede ideeen waar jezelf niet aan denkt om tot je droomkeuken te komen.

Kwaliteit. Service. Denken goed mee om tot een droomkeuken te komen.

van de Rijt

nette afhandeling zowel montage als na-service

Irene Thiesen

denken mee

L.Harrewijn

Toen we al offertes hadden van twee andere keukenbedrijven kwamen we per toeval langs ASWA in Dordrecht. Daar werd ons door Evert Rop zo'n verrassende indeling voorgesteld, o. a. door gebruik te... Toen we al offertes hadden van twee andere keukenbedrijven kwamen we per toeval langs ASWA in Dordrecht. Daar werd ons door Evert Rop zo'n verrassende indeling voorgesteld, o. a. door gebruik te maken van een BORA inductieplaat, dat we direct hebben gekozen om verder te gaan met ASWA. Wij zijn heel blij met deze keuze. We hebben nu een prachtige lichte keuken met gootsteen en kookplaat onder het raam waardoor we straks volop kunnen genieten van onze nieuwe tuin. Het BORA afzuigsysteem in het midden van de inductieplaat werkt geweldig. De keuken is zeer professioneel geplaatst en ook de nazorg is prima. Kortom: wij kunnen iedereen een keuken van ASWA aanraden.

De verkoper liet ons een heel andere indeling zien dan we in gedachten hadden en dat was zo verrassend en overtuigend dat we van ons oorspronkelijke plan afstapten.
De keukens die in de...
De keukens die in de showroom staan zijn prachtig, de mogelijkheden legio.
Dankzij een demonstratie van het BORA-systeem hebben we nu geen afzuigsysteem meer boven de plaat, een groot voordeel.

S. Ganeshie

Via aannemer Gebr Verschoor zijn wij in contact gekomen met Aswa Keukens. Het contact is altijd via de heer Hes verlopen, die ons vriendelijk, deskundig en vooral GEDULDIG met het ontwerp van de... Via aannemer Gebr Verschoor zijn wij in contact gekomen met Aswa Keukens. Het contact is altijd via de heer Hes verlopen, die ons vriendelijk, deskundig en vooral GEDULDIG met het ontwerp van de keuken heeft geholpen. Om misverstanden te voorkomen is hij persoonlijk in de woning geweest en ook na de oplevering heeft hij persoonlijk op toegezien dat er nazorg is verleend.

Deskundigheid, meedenken met de klant, bereid zijn tot oplossingen in geval van fouten

verschuren

Zeker goed, vriendelijk en kundig ze luisteren naar jou wensen

Geduld, luisteren en aanvullen

fam Verhoeven