Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

A.Bonnema

Prima service,uitstekende voorlichting.Mooie kwaliteit ,en prima montage.

Prima verkoper.

Mulder

Professionals die weten waar ze het over hebben. Vanaf het moment van de showroom de keuze, fine-tuning tot aan montage en nazorg. Helemaal top

De monteurs zijn inrztee v s nauwkeurig gewwwsr. Van alle aannemers die in korte tijd in ons huis waren. Waren de monteurs van aswa niet alleen alert en snel maar ze ruimde ook netjes hun eigen... De monteurs zijn inrztee v s nauwkeurig gewwwsr. Van alle aannemers die in korte tijd in ons huis waren. Waren de monteurs van aswa niet alleen alert en snel maar ze ruimde ook netjes hun eigen troep op. Chapeau

Thieu van den Boom

Goed en duidelijk advies

Hoogers

TOP!

Totaalconcept

Ron verhees

Mooie keuken showroom, mooie keukens strakke organisatie

Goede informatiestroom na het tekenen van de offerte

Schepers

Goed contact, goede levering en installatie .

Keuken in een keer goed geleverd en geïnstalleerd , dus super tevreden

Binsbergen

Uitstekend!!

Wij hebben niet een keuken in de showroom uitgezocht, maar eigen ontwerp aangeleverd incl. apparatuur ed. Aswa heeft onze keuken precies zoals gewenst uitgevoerd. Het is een hele mooie keuken... Wij hebben niet een keuken in de showroom uitgezocht, maar eigen ontwerp aangeleverd incl. apparatuur ed. Aswa heeft onze keuken precies zoals gewenst uitgevoerd. Het is een hele mooie keuken geworden van zeer goede kwaliteit. We zijn super tevreden over Aswa.

Rene van Felius

Wij hebben alleen maar goed ervaringen met Aswa keukens! Ze hebben een schitterend ontwerp voor onze keuken en ook de plaatsing en nazorg zijn perfect verlopen.

Deskundig advies, creativiteit bij ontwerp en klantvriendelijkheid ten top!

Fré beerens

Goed bedrijf zeer tevreden

Afspraken komen ze prima na

Irene Kristek

Het is een prachtige keuken. Ik ben heel tevreden.

Hij is prachtig. De oven mooi ruim. In een woord top.