Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

C . Vd Rijt

Super goed

Dat de verkoper Snel met de juiste materialen kwam, daardoor zijn we met jullie verder gegaan

linders

Vriendelijke ontvangst

nee

F S van Eck

Zeer goed

Product, design, merk (Siematic)

andre maassen

Goed en alles tot en met correct

afspraken altijd goed nagekomen

R.L.A.Hermans

Nette, overzichtelijke showroom. Verkoper was nog al gehaast, vooral na onze keuze!

nee

Groen

Positief. Ik zou Aswa bij anderen aanbevelen, zowel over aankoop/ ontwerp als plaatsing

Ontwerp en kwaliteit keuken

Monique Schmitz

Niets dan lof. Goede verkoper eerder adviseur, erg inlevend. Perfecte installatie door een vakidioot (en dat is positief!), meedenkende planning en goede after service. Helaas kan alleen de telefoon... Niets dan lof. Goede verkoper eerder adviseur, erg inlevend. Perfecte installatie door een vakidioot (en dat is positief!), meedenkende planning en goede after service. Helaas kan alleen de telefoon op bepaalde dagen beter door iemand anders beantwoord worden. Alles aan deze firma is erg goed op een enkeling na. Dat zou je niet moeten willen.

Wat ons erg is opgevallen is de enorme betrokkenheid van bijna alle medewerkers. Mensen zijn oprecht trots op hun product en dienstverlening. Dat straalt af op het hele traject en eindresultaat.... Wat ons erg is opgevallen is de enorme betrokkenheid van bijna alle medewerkers. Mensen zijn oprecht trots op hun product en dienstverlening. Dat straalt af op het hele traject en eindresultaat. Prachtig om te zien!

Sonja Wehmeijer. / geen naam bij reviews plaatsen

Prima.

Goed meedenken met de klant

Dijkstra

Top!

Aandacht voor de klant, echt luisteren en conform afspraak en tijdlijnen handelen
Top !

W. Heijl

Wij zijn zeer tevreden over onze keuken en Aswa

Zeer nette afwerking en bijzonder net personeel