Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Paul

Goede ervaring met Aswa Keukens. Goede begeleiding voor aankoop en nog betere begeleiding na aankoop.

Sterke punten van Aswa is de nazorg. Puntjes worden prima op de i gezet.

WTM Fransen

Perfect service gericht bedrijf

goed advies, prima levering, afspraken nakomen, prima naservice

Jeanne Van de Pas

Super goed geholpen

Het plaatsen was super goed geregeld

S. Venema

Na veel keukenzaken te hebben bezocht toch besloten om maar eens te gaan kijken bij Aswa. Ik dacht van te voren dat ik met mijn relatief lage budget niet zou kunnen slagen en ben er heen gegaan... Na veel keukenzaken te hebben bezocht toch besloten om maar eens te gaan kijken bij Aswa. Ik dacht van te voren dat ik met mijn relatief lage budget niet zou kunnen slagen en ben er heen gegaan voor inspiratie. In de winkel ben ik erg goed geholpen door de verkoper en kon ik met mijn budget ruimschoots slagen. Ook tijdens een de vervolgafspraak om alles concreter te maken ben ik zeer goed geholpen. Aswa heeft ook geen enkel moment enige druk op mij gezet om maar te laten tekenen, in tegenstelling tot alle keukenzaken waar ik geweest was. De prijs die ze geven is ook meteen scherp en vergelijkbaar met de "NU! 40% korting" en "ik zal kijken wat ik kan doen" zaken. Snel daarna toch de handtekening gezet en 2 maanden later stond de keuken. Het bezorgen en plaatsen ging goed, op een greeplijst na. Bij de nalevering en montage van de greeplijst is de servicemonteur nogmaals de hele keuken nagelopen. Daarbij is de plint nog iets ingekort en zijn de deurtjes en lades nog beter gesteld. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn keuken en zeker de manier waarop ik ben geholpen in filiaal Helmond! De volgende keuken komt hier zeker weer vandaan.

Meedenken
Geen druk zetten
Bezorging en montage
Service

van Groen

goede kwaliteit.

c van den bisen

Goede ontvangst in een mooie schowroom.

komen de afspraken en service prima na.

Boy Menist

Uitstekend. Zie verder bij "sterke punten"

Nuchter, down to earth, what you see is what you get. Een verademing tov de meeste concullega's.
Goede producten tegen de juiste prijs, mensen met verstand van zaken.

Nathalie de Korte

Goed geholpen, mooi ontwerp, vakwerk afgeleverd. Erg blij met onze nieuwe keuken!

Familie Van der Meijden - Tiessen

We hebben afgelopen jaar onze eerste keuken gekocht. Na een slechte ervaring bij de leverancier van ons nieuwbouwproject werden we bij Aswa als ' klant' behandeld i.p.v. als ' koper'. Er werd veel... We hebben afgelopen jaar onze eerste keuken gekocht. Na een slechte ervaring bij de leverancier van ons nieuwbouwproject werden we bij Aswa als ' klant' behandeld i.p.v. als ' koper'. Er werd veel aandacht besteed aan het ontwerp, waarbij de gehele ruimte bij het ontwerp werd betrokken en niet alleen de keuken. Bovendien werden de keuzemogelijkheden tot in detail toegelicht. Vervolgens op een prettige manier tot een akkoord gekomen over de (scherpe) prijs.

Ook de plaatsing, de montage en de aftersales verliepen helemaal naar wens waarbij gedurende het hele traject uitstekend werd gecommuniceerd. Met recht een zaak van vertrouwen!

Uitstekende service, van het eerste contact tot en met de aftersales.

D van Heugten

Alleen maar positieve ervaringen. geen verkooppraatjes maar eerlijk meedenken. De vierde keuken gekocht bij Aswa en wederom een goede keuze. Ik heb het volste vertrouwen en mocht er ooit een vijfde... Alleen maar positieve ervaringen. geen verkooppraatjes maar eerlijk meedenken. De vierde keuken gekocht bij Aswa en wederom een goede keuze. Ik heb het volste vertrouwen en mocht er ooit een vijfde keuken komen dan stap ik weer naar Aswa.

Meedenkend, zorgvuldigheid, kwaliteit.