Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

L. Kamphuis

Erg goed!

Eerlijkheid en vakkennis, ook bij degenen die de keuken geplaatst hebben.

W. de Wit

Wij hebben een uitstekende ervaring met Aswa Keukens.

Advies bij het ingediende ontwerp.
Creativiteit bij het uitwerken van de wensen.

Delissen

Prettig, goed advies, namen voldoende de tijd om mee te denken

Erg goed advies tijdens aanschaf

M J J Habraken

Erg goed ontvangen en de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden. Ook na de aankoop goede service en blijven informeren naar de stand van zaken. De keuken is keurig gemonteerd waar ook voldoende... Erg goed ontvangen en de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden. Ook na de aankoop goede service en blijven informeren naar de stand van zaken. De keuken is keurig gemonteerd waar ook voldoende tijd voor was genomen om alles goed en naar tevredenheid te doen.

Goede kwaliteit en prima afhandeling van de aankoop.

Aswa Keukens

Uitstekende kwaleitskeuze in de showroom, vriendelijke en professionele verkopers

vis

Prima ervaring tot nu toe

prima geholpen

H. Laumen

Staan nog maar aan begin traject, n.l. aankoop.

Speelse inbreng en kennis verkoper.

Koen Saris

Het was de eerste keukenzaak waar we het idee hadden dat we konden slagen. Na een afspraak en 1e ontwerp was het voor ons duidelijk, goed ontwerp en advies en we hebben vertrouwen dat ook de... Het was de eerste keukenzaak waar we het idee hadden dat we konden slagen. Na een afspraak en 1e ontwerp was het voor ons duidelijk, goed ontwerp en advies en we hebben vertrouwen dat ook de levering en installatie goed zal zijn.

veel keukens in de showroom

fam visser

De warmte en hartelijkheid van uw medewerker, zijn vakkennis en meedenken, en ook de ruime mogelijkheden binnen ons budget waren voor ons zéér waardevol. Wij danken u erg voor de service die u... De warmte en hartelijkheid van uw medewerker, zijn vakkennis en meedenken, en ook de ruime mogelijkheden binnen ons budget waren voor ons zéér waardevol. Wij danken u erg voor de service die u geleverd heeft.

Moniek Biesaart

Fijn geholpen, denken goed mee en hebben er echt verstand van!

Niet opdringerig naar de klant toe.
Luisteren goed wat de wensen zijn en bereidheid tot overleg.