Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

J. Slagboom

Werden enigszins verplicht daar te kopen

Rick

Fijn ontvangen in de winkel. Er werd ook goed met ons meegedacht over de mogelijkheden.

Fijne verkoper die je niet dwingt om een keuken te kopen.

Pieter van Engelen

Prima. Duidelijke uitleg over project en waarde van de keuken. Vervolgens via een rondleiding de keuken samengesteld. Adviseur van Aswa heeft ons prima geholpen. Daarnaast prettig om voorbeeld van... Prima. Duidelijke uitleg over project en waarde van de keuken. Vervolgens via een rondleiding de keuken samengesteld. Adviseur van Aswa heeft ons prima geholpen. Daarnaast prettig om voorbeeld van de keuken digitaal te ontvangen.

Duidelijke uitleg en vriendelijke adviseur.

M. de Ruijter

Vakkundig en klantgericht.

Ronald Emmen

Aanschaf nieuwe keuken...

Goeie service, en goed met de klant meedenken...

Rene van den Hombergh

Het betreft Aswa keukens Uden:

Kortom aanrader !!

Ronald de Wit was zeer meedenkend en voelde het goed aan .
Sjraar , eigenaar van Kooke , was ook fijn om mee te werken. Dacht in oplossingen en kwam die ook na !!

Loes van den Berge

Wij zijn zeer tevreden en zouden Aswa zeker aanbevelen. Er ontbreekt slechts 1 sterretje in mijn beoordeling. Dat is omdat ik niet wist en niet heb gehoord dat een donkere (lijsteen grijs)... Wij zijn zeer tevreden en zouden Aswa zeker aanbevelen. Er ontbreekt slechts 1 sterretje in mijn beoordeling. Dat is omdat ik niet wist en niet heb gehoord dat een donkere (lijsteen grijs) behoorlijk kwetsbaarder is voor vingerafdrukken etc.
Beetje dom van mezelf ook natuurlijk. Verder alles super positief.

Goede indeling gemaakt voor onze kleine ruimte. Ook de praktische indeling kon niet beter.
Binnen ons budget gebleven.

Han Hofstede

Professioneel, vertrouwen

Bij een ander keukenleverancier moest ik zelf de loodgieter erbij halen. Bij het eerste bezoek kreeg ik geen offerte maar alleen een prijsopgaaf mee naar huis. Een keukenkastje in de bovenhoek was... Bij een ander keukenleverancier moest ik zelf de loodgieter erbij halen. Bij het eerste bezoek kreeg ik geen offerte maar alleen een prijsopgaaf mee naar huis. Een keukenkastje in de bovenhoek was ineens 4 keer zo duur als het kastje ernaast (dat geloof ik niet). In de hoek onder het keukenblad wilde ik een 360 graden draaischijf om pannen en andere zaken op te leggen. De verkoper deed veel moeite om mij op andere gedachten te brengen.

Bij ASWA was het direct anders. Het kon zoals ik het wilde. Veel vertrouwen schenken. ik kreeg nog velerlei goede tips.
ASWA, ga zo door!

E. Bourne

Perfecte service en goede kwaliteit

Klantvriendelijk, meedenken. afspraken nakomen.

patrick faassen

Super ervaring we hadden zoiets van de prijs zal te duur zijn maar dat viel ons 100 % mee

zeer moet een leuk bedrijf dat voel je daar aan alles !