Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

R. de Visser

Tot nu toe alleen maar gekocht dus nog niet geplaatst dat is pas in 2016!

Transparante showroom!

C. van Koppen

Contacten verliepen zeer prettig en correct. afspraken zijn nagekomen. levering was zo goed als compleet.

afspraken zijn nagekomen. chauffeurs bellen als ze onderweg zijn!! uitstekende keukenmonteur. levering was compleet.

M.Koster

Goede service klant vriendelijk montage monteur .Alleen de mannen die de keuken meubelstukken uitladen moeten wat voorzichtiger zijn tot twee keer was een boven kast kapot.

Service's

G.P. den Hoed

Prima geholpen door verkoper en goede service met het installeren

Meneer Lodewijck had een hele goede oplossing voor mijn keukenopstelling gevonden

T.C.R. Verhaaf

Prima ontvangst en gesprekken gehad over het ontwerp van onze keuken. Wel verrast dat bij het uitkiezen van bepaalde accessoires pas de kosten daarvan te weten komt wanneer je er zelf om vraagt bij... Prima ontvangst en gesprekken gehad over het ontwerp van onze keuken. Wel verrast dat bij het uitkiezen van bepaalde accessoires pas de kosten daarvan te weten komt wanneer je er zelf om vraagt bij de uiteindelijke offerte, want daar staan geen prijzen bij per onderdeel. Er kon op een aantal artikelen namelijk best wat geld bespaard worden door andere keuzes te maken.

van Esch

Ruime keuze. Goed advies. Verkoper dacht mee met onze wensen en stelde de juiste vragen om tot de goede keuze te komen.

Het ontwerp. Iets wat we zelf niet hadden kunnen bedenken.

Broeders

Goede afspraken kunnen maken, vriendelijk personeel, nemen alle tijd voor je.

Afspraken worden nagekomen. top!

Hadden al eerdere een enquête ingevuld. mogelijk niet bij u aangekomen.

John van Vugt

Het gehele plaatje van uitzoeken en uiteindelijk plaatsen is al erg positief ervaren

Veelzijdigheid en goede adviezen

drs. N. Berling

Uitstekende kwaliteit; perfecte service en hoog gekwalificeerde medewerkers: vriendelijk en attent!

M.van Heugten

Al jaren tevreden over aswa keukens en vooral met RONALD de WIT.