Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

C. Meijer

Een prettige ervaring

Klantvriendelijkheid ook als het druk is.
De prijs.

A. van der Vleuten

Mijn ervaring met Aswa Keukens is goed. Zij kunnen snel en goed adviseren .

Prijstechnisch gunstig.

Rene Molenaar

Erg goed, keurig geholpen. Wat erg prettig is is dat je het gevoel hebt gewoon een normale prijs te betalen i.p.v. dat je nog "handje klap" moet gaan spelen om een normale prijs voor een keuken te... Erg goed, keurig geholpen. Wat erg prettig is is dat je het gevoel hebt gewoon een normale prijs te betalen i.p.v. dat je nog "handje klap" moet gaan spelen om een normale prijs voor een keuken te krijgen.

Eerlijke prijzen, geen onzinnige stuntaanbiedingen, transparantie op offerte.

Peter

Super service wordt goed meegedacht over de wensen te realiseren en er word echt de tijd genomen zodat je met je droomkeuken de winkel uit gaat.

Meedenkend vermogen om uw eigen droom en fantasie werkelijkheid te laten worden

Rijkers

Goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding

Nvt

Ard Verolme

In één woord geweldig. De persoonlijke benadering en bovenal het geduld met ons was hartverwarmend. Service staat helemaal bovenin het ASWA vaandel, daar mag men trots op zijn.

Wij kwamen met een idee naar de zaak toe waarop de verkoper zijn eigen gedachten de vrije loop liet en ons een futuristische keuken opstelling voorschotelde. Het was even wennen voor ons om het zo... Wij kwamen met een idee naar de zaak toe waarop de verkoper zijn eigen gedachten de vrije loop liet en ons een futuristische keuken opstelling voorschotelde. Het was even wennen voor ons om het zo op papier te zien maar hij had volkomen gelijk, het is zo´n ontzettend leuke keuken geworden. Hadden wij nooit opgekomen. Ook de after-sales perfect !!

Paula Beumers

Alleen slechte uitleg overkruiden kastje wat ik erg jammer en lastig vind.andere punten goed.

Weer dat kruidenkastje.

Jan Mensink

Uitstekend

Goede kwaliteit en betrouwbaar

Sefnabben@home.nl

Vooral de pelgrimsapperatuur valt tegen,dekoelkast heeft knullige groentevakjes,die steeds blijven haken.
Inductie heeft zo'n kleine tekens,die. Voor ouderen slecht te zien zijn.de vaatwasser rekjes zijn gewoon gammel
De kastjes hebben de grepen in het midden,wat niet lekker in de hand ligt,gaat de deur links of rechtsom?

wat problemen in het begin,maar na een telefoontje,veel aandacht en persoonlijk kontact,met als doel oplossingen te vinden

Marcel Jonkers Arlo Rowrmond

Wij hadden een heel goed gevoel om bij Aswa naar een keuken te gaan kijken en te kopen en dat gevoel is alleen maar waar geworden.
We zijn dan ook heel tevreden met onze Sie Matic keuken die...
We zijn dan ook heel tevreden met onze Sie Matic keuken die er perfect uitziet mede dankzij Robbert die ons voortreffelijk en zeer professioneel heeft geholpen.

Zoals u hierboven ziet zijn wij heel tevreden met de keuze v d keuken en ik zou achteraf niet kunnen zeggen wat we anders zouden hebben gedaan op een paar kleine dingen na.