Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Witkamp

Alle afspraken zijn nagekomen. Op de afgesproken datum allesnetjes afgeleverd. En door een prima monteur alles netjes geïnstalleerd.

Milou Heijmans

Fijn contact met verkoper. En super blij met het eindresultaat.

m.pijnenburg mierlo

Ervaring; naar alle tevredenheid van de klant

zeer goede opzet en indeling keuken luisteren goed naar wat de klant wil.

hakvoort

Zeer goede ervaring mee gehad. Vriendelijke benadering, geen push gedrag. Laat klant in zijn waarde. Prima dus!!

Er wordt in geen enkele vorm druk op je uitgeoefend. Dat is zeer plezierig

Baas

Erg tevreden, goede service vriendelijk en creatief in meedenken

Creatief in meedenken

sander benner

Gewoon goed

Astrid Arts

Aswa keukens heeft een luxe uitstraling. Eerst dachten wij dan ook dat het boven ons budget was. We werden keurig te woord gestaan en konden op ons gemak door de showroom rondlopen en ideeen opdoen.... Aswa keukens heeft een luxe uitstraling. Eerst dachten wij dan ook dat het boven ons budget was. We werden keurig te woord gestaan en konden op ons gemak door de showroom rondlopen en ideeen opdoen.
De afspraak voor een eerste opzet verliep heel positief. Medewerker Lodewijk wilde alleen de maten weten. Wij hadden ook een tekening van een architect, omdat we ons hele huis gingen verbouwen. Lodewijk wilde echter alleen de maten hebben zodat hij allerlei opties voor ons kon tekenen. Het was geweldig! Ook in de weken erna en na de uiteindelijk beslissing verloopt het contact zeer goed. Ook vrienden van ons hebben ondertussen bij Aswa een keuken gekocht.

Veel mogelijkheden. Veel creativiteit van de medewerkers bij het ontwerpen van de keuken!! Hoge kwaliteit. Exclusief, dus niet dertien in een dozijn. Geduld. Duidelijke uitleg.

S.J. Egner-Plagmijer

Een heel prettige ervaring met een prachtig eindresultaat! Niets dan lof ook voor de uitvoering!

deskundig advies

Baas

Heel goed

Aswa heeft goed geluisterd naar onze wensen, en mogelijkheden die wij zelf niet zagen voorgesteld.