Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Richard Koraag

De service is vanaf het begin tot de eindoplevering prima verlopen. Wij zijn zeer tevreden.

Wij werden goed geadviseerd en de montage is goed uitgevoerd.

Kamsteeg

We hadden uw bedrijf bezocht nadat we de goede recenties op internet gelezen hadden. En het klopt allemaal . Uitstekende service! Zeer mooie showroom , voor elke portomonnee wel een keuken te... We hadden uw bedrijf bezocht nadat we de goede recenties op internet gelezen hadden. En het klopt allemaal . Uitstekende service! Zeer mooie showroom , voor elke portomonnee wel een keuken te vinden. Fleur nam alle tijd om ons van goed advies te voorzien., de monteurs werkt alles perfect af.

Mee denken met de klant, luisteren wat de wensen zijn, en met het beschikbare budget een perfecte keuken samenstellen.
Naderhand kwam Fleur ook nog eens persoonlijk kijken hoe dat het...
Naderhand kwam Fleur ook nog eens persoonlijk kijken hoe dat het geworden was, alles op een zeer gemoedelijke, sociale spontane manier. TOP

r.c.van velsen

Goed advies en niet opdringerig en vertrouwd gevoel.

Hans Eijgenraam

Hilversum

Gedegen advies, meedenken met de klant tot in de kleinste details

E. Ponzetti

Vriendelijk, persoonlijk contact, dienstverlener

Assortiment en advies. Ik heb een klein ruimte die heel slecht benut kan worden door een rare constructie van de ruimte zelf. Er werd een prachtig ontwerp waar de ruimte uitsteken d werd benut.

Grosfeld

Vakkundig en meedenkend.

Denkt mee om problemen op te lossen.
Ook voor dingen rond de keuken zoals huiskamer en bijkeuken.
Om zo 1 geheel te goed te krijgen.

Van de poel

Aswa is een geweldig bedrijf waar je zeer persoonlijk wordt ontvangen. Allemaal mensen met veel kennis. Kortom de volgende keuken komt ook gewoon weer van Aswa af. Top!!!

Kijk maar eens naar alle sterren die wij gegeven hebben, dat zegt genoeg!!

a wouters

Helmond, fijne showroom,veel verschil in presentatie, goede oefening voor t lichaam, veel op en neer lopen ;)

Fijne sfeer, goed overleg, meedenken..en uiteindelijk bij probleem, heel goed opgelost, dank

Mirjam Cuppen

Goed advies. Mooi en vooral strak en functioneel ontwerp. Met oog voor detail en aandacht voor mijn wensen en mogelijkheden van de ruimte.

Oog voor detail

J.Derkx

Wij hebben uitstekend zaken kunnen doen met Aswa,hoewel wij de afstand Venlo-Helmond soms wel als bezwaarlijk hebben ervaren. De lange levertijd was in ons geval ook niet prettig.
Er kon wat...
Er kon wat betreft onze keukenwensen in ieder geval een goede oplossing worden geboden.

Goed volgens planning afgewerkt.
Prettige contacten met de medewerkers van aswa. Perfecte snelle service bij klachten en opmerkingen en vragen. Voor ons een topbedrijf